نمایشگاه خودروی پکن و الکتریکی های جدید چینی(+عکس)

موبنا -روز گذشته به بهانه برگزاری نمایشگاه بین المللی خودروی پکن به معرفی لوکس ترین های این رویداد مهم پرداختیم . برای امروز نیز باردیگر سری به نمایشگاه می زنیم تا با مطرح ترین خودروهای الکتریکی تولید داخل، کشور میزبان در نمایشگاه چهاردهم آشنا شویم. با توجه به اهمیت تولید خودروهای پاک در معادلات آینده …

موبنا -روز گذشته به بهانه برگزاری نمایشگاه بین المللی خودروی پکن به معرفی لوکس ترین های این رویداد مهم پرداختیم . برای امروز نیز باردیگر سری به نمایشگاه می زنیم تا با مطرح ترین خودروهای الکتریکی تولید داخل، کشور میزبان در نمایشگاه چهاردهم آشنا شویم. با توجه به اهمیت تولید خودروهای پاک در معادلات آینده بازار جهانی خودرو؛ تولیدکنندگان چینی نیز تلاش دارند تا ارائه مدل های متنوع الکتریکی و هیبریدی را نیز در گروه محصولات خود قرار دهند.


 

بی وای دی یوآن

199274_167تولید گروه خودروسازی بی وای دی از شنزن. حضور شرکت “برکشایر هاتاوی” وارن بافت میلیاردر مطرح آمریکایی به عنوان حامی بی وای دی موجب شده تا این کمپانی تلاش بیشتری برای افزایش سهم خود از بازار را در پیش گیرد. در حال حاضر ۱۸ درصد از سهم بازار خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین در اختیار بی وای دی است زیرا بخش تولید باتری های قابل شارژ بی وای دی با نام بی وای دی الکترونیک نیز فعالیت بسیار گسترده ای دارد.

یوآن در نمونه هیبریدی نیز ارائه خواهد شد که بر اساس اطلاعات ارائه شده قیمت گذاری آن از ۳۲۳۰۰ دلار آغاز می شود.


 

بایک ایی ایکس ۲۰۰

199275_761محصولی از گروه خودروسازی پکن است که اخیرا توجه خاصی به توسعه محصولات الکتریکی و هوشمند داشته است. گروه خودروسازی پکن همکاری نزدیکی با بنز و هیوندای دارد. ای ایکس ۲۰۰ محصول کاملا الکتریکی بایک محسوب می شود.


 

کی ۵۰

199276_745 199277_204

دیگر الکتریکی چینی معرفی شده در نمایشگاه چهاردهم، خودرویی بود که ظاهری اسپرت و البته کپی شده از سوپراسپرت های مطرح جهان داشت! براساس اطلاعات ارائه شده این خودرو در سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد شد و قیمت آن در حدود ۱۰۹ هزار دلار برآورد شده است. حال باید دید “کی ۵۰” با این قیمت که نزدیک به تسلا مدل اس خواهد بود، شانسی برای جلب مشتری دارد یا خیر. گفتنی است کی ۵۰ توسط یک شرکت خودروساز آینده نگر که دفتر مرکز ی آن در پکن قرار دارد، روانه این نمایشگاه شده است.


 

رووی ایی۹۵۰

199278_193این سدان الکتریکی ۴۵ هزار دلاری توسط شرکت خودروسازی شانگ های(سِیک) ارائه شده است.


 

هونگ کی اچ ۷ PHEV

199279_580نام هونگ کی را بیشتر با لیموزین های تاریخی آن می شناسیم. این گروه خودروسازی هم اکنون در مالکیت شرکت فاو قرار دارد. در نمایشگاه پکن هونگ کی اچ ۷ PHEV به عنوان محصولی الکتریکی معرفی شد که تا ماه آگوست روانه بازار خواهد شد. رده قیمتی آن بسته به امکانات در محدوده ۳۰ تا ۴۵ هزار دلار قرار دارد.


 

iEV5

199280_560 199281_982این محصول الکتریکی توسط گروه خودروسازی جی ای سی (جک در بازار ایران) ارائه شده است. براساس اطلاعات موجود، این خودرو قیمتی در حدود ۲۸ هزار دلار خواهد داشت.

 منبع: پول نیوز| نویسنده: مازیار دانیالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا