پورشه کاین پلاتینیوم معرفی شد

موبنا – پورشه دو نسخه‌ی متفاوت از کاین پلاتینیوم را عرضه خواهد کرد. همانطور که مستحضر هستید، پورشه نسخه‌ی خاص پلاتینیوم را برای برخی از مدل‌های خود عرضه می‌کند. پورشه کاین و کاین اس هیبریدی از نظر طراحی ظاهری، با واسطه‌ی بسته‌ی پلاتینیوم، زیبایی منحصر به فردی دارند. هر دو خودروی نامبرده دارای آپشن‌های فراوان …

موبنا – پورشه دو نسخه‌ی متفاوت از کاین پلاتینیوم را عرضه خواهد کرد. همانطور که مستحضر هستید، پورشه نسخه‌ی خاص پلاتینیوم را برای برخی از مدل‌های خود عرضه می‌کند. پورشه کاین و کاین اس هیبریدی از نظر طراحی ظاهری، با واسطه‌ی بسته‌ی پلاتینیوم، زیبایی منحصر به فردی دارند. هر دو خودروی نامبرده دارای آپشن‌های فراوان و قطعات پیشرفته‌ای هستند. رینگ‌های ۲۰ اینچی Spyder، صندلی چرمی با قابلیت تنظیم الکترونیکی در هشت جهت و پلاک فولادی تعبیه شده‌ روی رکاب خودرو که عبارت “نسخه پلاتین” روی آن درج شده، برخی از ویژگی‌های ممتاز کاین پلاتینیوم نسبت به نمونه‌ی استاندارد این خودرو است.

پورشه کاین پلاتینیوم معرفی شد

در کاین پلاتینیوم ظرافت‌های فراوانی در نظر گرفته شده است که می‌تواند راحتی و لذت رانندگی را چند برابر کند. نسخه‌ی پلاتین پورشه کاین از سیستم‌های دینامیکی چراغ‌های جلوی Bi-Xenon، کمکی فرمان نرم‎تر و کمکی پارک پیشرفته بهره می‌برد. این خودرو در رنگ‌های متنوعی علاوه بر رنگ‌های استاندارد سفید و سیاه عرضه می‌شود که می‌توان به سیاه جِت، بنفش مایل به آبی (Purpurite) ، قهوه‌ای مایل به قرمز (Mahogany)، سفید کارارا و نقره‌ای متالیک رادیوم، اشاره کرد.

پورشه کاین پلاتینیوم معرفی شد2

گروه پورشه از تکنولوژی‌های فوق پیشرفته نیز در این خودرو تعبیه کرده‌اند تا راننده و سرنشینان سفر بسیار دلپذیری را تجربه کنند. این خودرو از سیستم مدیریتی ارتباطی پورشه، سیستم صوتی BOSE و پلتفرم Connect Plus به طور استاندارد بهره می‌برد.

خریداران این خودرو از عملکرد و ویژگی‌های ممتاز سیستم انتقال قدرت آن به هیچ عنوان نا امید نخواهد شد. نسخه هیبریدی از پیشرانه شش سیلندر V شکل ۳ لیتری در کنار موتور‌های الکتریکی بهره می‌برد که توانایی تولید ۴۱۶ اسب بخار توان خروجی را دارد. قیمت حدودی این نسخه‌ی خاص از کاین، ۶۵ هزار دلار برآورد می‌شود.
پورشه کاین پلاتینیوم معرفی شد4

پورشه کاین پلاتینیوم معرفی شد1

پورشه کاین پلاتینیوم معرفی شد3

 منبع:زومیت  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا