ابتدا هزینه فروش آب سنگین را از آمریکا دریافت می کنیم

موبنا – بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تا زمانی که مطمئن نشویم تمام پول ناشی از فروش محموله آب سنگین به آمریکا واریز شده است این محموله حمل و منتقل نمی‌شود، اظهار داشت: البته ما تضمین‌های کافی را گرفته‌ایم و اکنون نیز صددرصد از کاری که انجام داده‌ایم مطمئن هستیم. به …

موبنا – بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تا زمانی که مطمئن نشویم تمام پول ناشی از فروش محموله آب سنگین به آمریکا واریز شده است این محموله حمل و منتقل نمی‌شود، اظهار داشت: البته ما تضمین‌های کافی را گرفته‌ایم و اکنون نیز صددرصد از کاری که انجام داده‌ایم مطمئن هستیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی تصریح کرد: اما به علت اینکه اخیرا در حکم قضایی دیوان عالی آمریکا به ۲ میلیارد دلار از دارایی‌های کشورمان دستبرد زده شد، احتیاط بیشتری می‌کنیم و قطعا طوری رفتار خواهیم کرد که چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان نیفتد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ما مسئولیت شرعی و قانونی در این زمینه داریم، تاکید کرد: باید به طور قطع در این باره مطمئن شویم و بدون اینکه دقیقا بررسی شده باشد، کاری انجام نمی‌دهیم.

 منبع:افکارنیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا