استفاده ازعینک گوگل در حوزه بهداشت و سلامت

موبنا -به عنوان مثال کارکنان Augmedix با استفاده از عینک گوگل (گوگل گلس)می‌توانند یادداشت‌های پزشکان را بازنویسی کرده و پرونده الکترونیکی پزشکی بیماران را به‌روزرسانی نمایند. به گزارش رویترز، شرکت مزبور به تازگی ۱۷ میلیون دلار سرمایه از گروه Redmile به دست آورده و قصد دارد این مبلغ را برای بهبود نحوه خدمات به پزشکان …

موبنا -به عنوان مثال کارکنان Augmedix با استفاده از عینک گوگل (گوگل گلس)می‌توانند یادداشت‌های پزشکان را بازنویسی کرده و پرونده الکترونیکی پزشکی بیماران را به‌روزرسانی نمایند.

به گزارش رویترز، شرکت مزبور به تازگی ۱۷ میلیون دلار سرمایه از گروه Redmile به دست آورده و قصد دارد این مبلغ را برای بهبود نحوه خدمات به پزشکان و کادر بیمارستانی از طریق عینک گوگل هزینه کند.

در واقع Augmedix با این سرمایه درصدد است عینک گوگل را بیش از پیش وارد حوزه سلامتی کند. این شرکت که ۴۰۰ کارمند دارد، تقریباً به تمام پزشکان پنجاه ایالت آمریکا سرویس‌دهی می‌کند.

Augmedix یکی از ۱۰ شرکتی است که برای ارائه خدمات از طریق عینک گوگل، از آلفابت مجوز دریافت کرده است.

استفاده از گوگل گلس در امر درمان مزیت‌هایی همچون صرفه‌جویی در وقت پزشکان، معاینه دقیق‌تر و ایجاد تعامل بهتر و سریع‌تر میان پزشک و بیمار را به همراه دارد.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا