اسلحه پنهان مظلومی برای بازی با تیم قلعه‌نویی

موبنا -محسن کریمی به تمرینات استقلال بازگشته تا پرویز مظلومی به بازی‌های آینده امیدوار شود. به خصوص اینکه کریمی جزو بازیکنان موثر استقلال در این فصل بوده و در ترکیب این تیم درخشیده. کریمی که قبل از شهرآورد آسیب دید و بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد، از یک هفته قبل به تمرینات گروهی …

موبنا -محسن کریمی به تمرینات استقلال بازگشته تا پرویز مظلومی به بازی‌های آینده امیدوار شود. به خصوص اینکه کریمی جزو بازیکنان موثر استقلال در این فصل بوده و در ترکیب این تیم درخشیده. کریمی که قبل از شهرآورد آسیب دید و بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد، از یک هفته قبل به تمرینات گروهی استقلال اضافه شده تا شاید بتواند در دو بازی پایانی این تیم را در لیگ برتر و البته فینال جام حذفی همراهی کند. کریمی مقابل سایپا هم می‌توانست بازی کند اما کادر فنی استقلال ریسک نکرد تا بال چپ سرعتی‌اش را برای دو بازی پایانی مقابل تراکتورسازی و صبا حفظ کند.
بازگشت محسن کریمی خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران استقلال است. کریمی می‌تواند اسلحه پنهان مظلومی در دو بازی آینده باشد. او با سرعت بالا و استارت‌های تماشایی خود قادر است هر مدافعی را آزار بدهد. شاید بازگشت او که این روزها در بهترین شرایط بدنی نیز قرار دارد بتواند مشکل استقلال را در بال چپ برطرف کند.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا