بازداشت ۵۸ نفر از عاملان درگیری در ممسنی

موبنا -علی القاصی در این رابطه اظهارداشت : پس از حوادث روز جمعه ۵۸ نفر در شهرستان ممسنی با اتهامات مختلف از جمله اخلال در نظم و امنیت ، تخریب ، تبلیغات غیر مجاز و اقدام به تیراندازی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند. وی گفت: متأسفانه در جریان اقدام به تیراندازی یك نفر …

موبنا -علی القاصی در این رابطه اظهارداشت : پس از حوادث روز جمعه ۵۸ نفر در شهرستان ممسنی با اتهامات مختلف از جمله اخلال در نظم و امنیت ، تخریب ، تبلیغات غیر مجاز و اقدام به تیراندازی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

وی گفت: متأسفانه در جریان اقدام به تیراندازی یك نفر به سمت رأی دهندگان در شهرستان ممسنی شش نفر مجروح شدند كه پس از انتقال به مراكز درمانی حال مجروحان مساعد گزارش شده است.
رئیس شورای قضایی استان فارس از صدور دستورات قضایی جهت دستگیری سریع و برخورد قانونی و قاطع در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد و تأكید كرد: این حادثه بلافاصله با پیگیری نماینده دادگستری استان و نیروهای انتظامی و امنیتی حاضر در حوزه انتخابیه ممسنی كنترل و به روند برگزاری انتخابات در این شهرستان لطمه ای وارد نشد.

القاصی با بیان اینكه به جز واقعه تیراندازی در ممسنی انتخابات در سایر حوزه های انتخابیه از جمله در شیراز در آرامش و سلامت كامل و با حضور پرشور مردم برگزار شد تاكید كرد: در نتیجه تعامل و همكاری متقابل عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی با ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی همه عوامل دست اندركار برگزاری در نهایت استقلال به برگزاری انتخابات قانون مند در استان كمك كردند.
وی همچنین از اراده و جدیت دستگاه قضایی در خصوص مجازات همه عوامل نا امنی و متخلفان انتخابات در مرحله اول و دوم خبر داد و تصریح كرد: فرایند قانونی رسیدگی به جرائم و تخلفات گزارش شده از سوی نهاد های انتظامی و امنیتی در سریع ترین زمان انجام و نتیجه برخورد های قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین رهام پیكری فرماندار شهرستان ممسنی از غیر امنیتی بودن تیر اندازی در این شهرستان در روز جمعه خبر داد و اظهار داشت : ۲۵ نفر در درگیری روز جمعه دستگیر شدند و مجروحان نیز به بیمارستان این شهر منتقل شدند .

پیكری اضافه كرد : این درگیری بین شماری از هواداران رخ داد و موضوع امنیتی نبوده است .
ممسنی به مركزیت نورآباد در ۱۵۸كیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

 منبع: روابط عمومی دادگستری فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا