محاصره دزد تک‌رو تجریش

موبنا -ساعت ١٦و ٤٥ دقیقه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری مأموران کلانتری تجریش در حال گشتزنی بودند که با تجمع چند زن و مرد در نزدیکی امامزاده صالح (ع) روبه‌رو شدند و زمانی که پای در حلقه این جمعیت گذاشتند دزد جوانی را در محاصره آنان دیدند. مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند که محسن …

موبنا -ساعت ١٦و ٤٥ دقیقه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری مأموران کلانتری تجریش در حال گشتزنی بودند که با تجمع چند زن و مرد در نزدیکی امامزاده صالح (ع) روبه‌رو شدند و زمانی که پای در حلقه این جمعیت گذاشتند دزد جوانی را در محاصره آنان دیدند. مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند که محسن ٢٦ ساله در شلوغی پیاده رو اقدام به سرقت کیف پول دختر جوانی کرده که طعمه‌اش متوجه دستبرد دزد جوان می‌شود و با جیغ و فریاد درخواست کمک می‌کند.

در این مرحله مغازه‌داران و رهگذران با دیدن صحنه سرقت به تعقیب دزد جوان پرداخته و موفق به دستگیری وی شده‌اند. محسن که راهی جز اعتراف نداشت ابتدا ادعا کرد که به خاطر تأمین هزینه اعتیادش دست به سرقت زده و در نخستین سرقتش دستگیر شده است.

دزد جوان که سعی داشت خود را تازه‌کار معرفی کند به دستور بازپرس ایردموسی از شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت در اختیار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. محسن پس از تحقیقات فنی به ٥٠ سرقت کیف قاپی و گوشی قاپی اعتراف کرد و در بررسی‌ها مشخص شد وی نیز سابقه‌دار است.

گفت‌وگو با دزد جوان

محسن ادعا می‌کند در جمع دوستانش به شیشه اعتیاد پیدا کرده و به خاطر بی‌پولی دست به سرقت زده است و می‌گوید سابقه ندارد.

سابقه داری؟

تا به حال در کلانتری هم بازداشت نشدم.

اما سابقه زندان داری؟

سکوت.

ازدواج کردی؟

نه.

شغل؟

کار نصب کابینت انجام می‌دادم.

چرا سرقت؟

بیکاری و اعتیاد مجبورم کرد.

مگر سر کار نمی‌رفتی؟

٦ ماه پیش در جمع همکارانم به شیشه اعتیاد پیدا کردم و از همان موقع بیکار شدم و چون برای اعتیادم پول لازم داشتم، دزدی کردم.

شیوه و شگرد؟

داخل راه پله‌های مترو، امامزاده

صالح (ع) و محل‌های شلوغ اقدام به سرقت گوشی و کیف پول زنان از داخل کیف‌های دستی‌شان می‌کردم.

طعمه‌هایت فقط زنان بودند؟

بله ، وقتی در کیف‌هایشان باز بود دست به دزدی می‌زدم.

حرف آخر؟

پشیمانم و اعتیاد زندگی‌ام را خراب کرد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی از این دزد جوان به دستور بازپرس ایرد موسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٣٤ در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 منبع: ایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا