بانوی ایرانی در جمع چهره‌های محبوب‌ پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو

موبنا -سردبیر سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک تصمیم گرفته که در هر هفته یکی از ۲۲ رشته‌ حاضر در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و چهره‌های سرشناس و مدعی آن رشته را معرفی کند تا مردم درک بیشتری نسبت به ورزش معلولان داشته باشند. او مطلب این هفته خود را به تیراندازی با کمان اختصاص داده در …

موبنا -سردبیر سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک تصمیم گرفته که در هر هفته یکی از ۲۲ رشته‌ حاضر در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و چهره‌های سرشناس و مدعی آن رشته را معرفی کند تا مردم درک بیشتری نسبت به ورزش معلولان داشته باشند.

او مطلب این هفته خود را به تیراندازی با کمان اختصاص داده در آن از زهرا نعمتی نیز نام برده است.

سردبیر سایت paralympic.org با اشاره به اینکه نعمتی یکی از محبوب‌ترین پارالمپین‌های جهان است، عنوان کرد:«نعمتی در مسابقات تیراندازی با کمان معلولان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ به مدال طلا رسید و موفق شد جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک را کسب کند. او در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن یک رکورد به ثبت رساند و در ریکرو انفرادی W1/W2 صاحب مدال طلا شد. نعمتی همچنین کسب مدال برنز در ریکرو تیمی زنان را در کارنامه دارد. موفقیت نعمتی با پوشش رسانه‌ای قابل توجهی در ایران مواجه شد زنان معلول دیگر در ورزش به‌ویژه رشته تیراندزای با کمان از او الهام گرفتند.»

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا