۳۹۵ كیلو تریاك كشف شد

موبنا -سرهنگ علی پرنگ در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یك سری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یك باند قاچاق مواد مخدر برای ورود محموله ای سنگین از مواد افیونی به قلعه گنج و سپس انتقال آن به استان‌های شمالی كشور مطلع شدند. وی ادامه …

موبنا -سرهنگ علی پرنگ در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یك سری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یك باند قاچاق مواد مخدر برای ورود محموله ای سنگین از مواد افیونی به قلعه گنج و سپس انتقال آن به استان‌های شمالی كشور مطلع شدند.

وی ادامه داد: از این رو بلافاصله موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت و ماموران با چند اكیپ محور‌های شهرستان را به صورت محسوس و نامحسوس كنترل كردند.

فرمانده انتظامی‌شهرستان قلعه گنج افزود: پلیس در این عملیات در ابتدا یك خودروی پژو كه در پوشش خانوادگی وظیفه راه پاك كنی را بر عهده داشت متوقف كرد و پس از گذشت دقایقی خودروی سمند حامل مواد نیز وارد ایست و بازرسی شد.

سرهنگ پرنگ اضافه كرد: راننده به محض مشاهده دستور ایست ماموران قصد فرار داشت اما نهایتا خودرو وی نیز متوقف شد.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی فنی از خودرو مذكور ۳۹ بسته مواد مخدر كه به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را كشف كردند.

سرهنگ پرنگ در پایان خاطرنشان كرد: در این عملیات هشت نفر متهم دستگیر، سه خودرو و یك دستگاه موتورسیكلت توقیف و ۳۹۵ كیلو و ۳۰۰ گرم تریاك كشف و تحویل مقامات قضائی شد.

 منبع: آرمان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا