درآمد خدمات ابری آمازون بیش از صنعت تجارت الکترونیک آمریکای شمالی

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، این شرکت با انتشار گزارشی توضیح داد مرکز ارایه خدمات پردازش ابری AWS در سه ماهه نخست سال جاری میلادی درآمد عملیاتی ۶۰۴ میلیون دلاری را به دست آورده است که این رقم نسبت به درآمد ۵۸۰ میلیون دلاری فصل پایانی سال ۲۰۱۵ بیشتر است. لازم به ذکر است در …

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، این شرکت با انتشار گزارشی توضیح داد مرکز ارایه خدمات پردازش ابری AWS در سه ماهه نخست سال جاری میلادی درآمد عملیاتی ۶۰۴ میلیون دلاری را به دست آورده است که این رقم نسبت به درآمد ۵۸۰ میلیون دلاری فصل پایانی سال ۲۰۱۵ بیشتر است. لازم به ذکر است در سه ماه نخست امسال صنعت تجارت الکترونیک در آمریکای شمالی توانست در مجموع ۵۸۸ میلیون دلار درآمد کسب کند.

«برایان اولساوسکی» مدیر مالی آمازون ضمن انتشار گزارش مربوطه اعلام کرد: «ما از وضعیت مالی خود در این فصل بسیار خرسندیم». او توضیح داد ارزش مرکز ارایه خدمات پردازش ابری آمازون هم‌اکنون به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

مدیر مالی آمازون در ادامه گفت: «ما بسیار خرسندیم، ولی هنور زود است که بخواهیم محاسبات گسترده را در مورد وضعیت این کسب و کار در درازمدت ترسیم کنیم. این کسب و کار در طول زمان دست‌خوش تغییرات فراوان می‌شود».

در مجموع درآمد خالص آمازون در این دوره زمانی ۵۱۳ میلیون دلار محابه شد که این رقم به‌ازای هر سهام شرکت در تالار بورس ۱.۰۷ دلار بود. لازم به ذکر است شرکت آمازون در فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی ضرر خالص ۵۷ میلیون دلاری یا به عبارت دیگر ۰.۱۲ دلار به‌ازای هر سهام را تجربه کرده بود.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا