سرویس جدید مایکروسافت برای ساخت اپلیکیشن‌های سازمانی

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، سرویس PowerApps که در شرکت مایکروسافت با کد Project Kratos شناخته می‌شد به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران سازمانی و تحلیلگران سازمانی امکان می‌دهد اپلیکیشن‌های بومی، موبایلی و مبتنی بر وب را با قابلیت به‌اشتراک گذاری در بخش‌های مختلف سازمان راه‌اندازی کنند. از انواع مختلف اپلیکیشن‌های کاربردی که …

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، سرویس PowerApps که در شرکت مایکروسافت با کد Project Kratos شناخته می‌شد به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران سازمانی و تحلیلگران سازمانی امکان می‌دهد اپلیکیشن‌های بومی، موبایلی و مبتنی بر وب را با قابلیت به‌اشتراک گذاری در بخش‌های مختلف سازمان راه‌اندازی کنند.

از انواع مختلف اپلیکیشن‌های کاربردی که کاربران می‌توانند مبتنی بر PowerApps ایجاد کنند می‌توان به سیستم برآوردکننده هزینه، انتقال بودجه و گزارش‌های بازرسی سایت اشاره کرد.

سرویس PowerApps قادر است به خدمات پردازش ابری و منابع اطلاعاتی موجود متصل شود. این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران امکان می‌دهد اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را بدون کدنویسی یا ادغام خدمات مختلف راه‌اندازی کنند. اپلیکیشن‌های کاربری ساخته شده مبتنی بر PowerApps می‌توانند به صورت گسترده در وب، رایانه‌های لوحی یا دیگر دستگاه‌های موبایلی منتشر شوند و تولیدکننده ابزار مربوطه برای انتشار آن نیازی ندارد از فروشگاه‌های مخصوص ابزارهای موبایلی استفاده کند.

سرویس PowerApps همچنین با خدمات Microsoft Flow و سرویس جدید IFTTT مایکروسافت سازگاری دارد. کاربران می‌توانند از قابلیت‌های خدمات مذکور در سرویس PowerApps بهره‌مند شوند.

سرویس PowerApps مبتنی بر فضای پردازش ابری Azure عمل می‌کند و سیستم‌های Azure Active Directory، Azure App Service و Azure Media Services را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا