دو گوشی جدید خانواده K ال جی در گیگ بنچ رویت شد

موبنا -ال‌جی در حال کار برای اضافه‌کردن اعضای جدید به خانواده‌ی K گوشی‌های هوشمند خود است. این گوشی‌ها در بنچمارک‌ها تست شده‌اند. گوشی‌های ال‌جی K530 و K535 در گیگ‌بنچ تست شده‌اند و اطلاعاتی از این دو گوشی در سربرگ این بنچمارک فاش شده است. گوشی ال‌جی K530 دارای پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ (هشت هسته‌ی کورتکس A53 …

موبنا -ال‌جی در حال کار برای اضافه‌کردن اعضای جدید به خانواده‌ی K گوشی‌های هوشمند خود است. این گوشی‌ها در بنچمارک‌ها تست شده‌اند. گوشی‌های ال‌جی K530 و K535 در گیگ‌بنچ تست شده‌اند و اطلاعاتی از این دو گوشی در سربرگ این بنچمارک فاش شده است.

گوشی ال‌جی K530 دارای پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ (هشت هسته‌ی کورتکس A53 با فرکانس پردازشی ۱.۲ گیگا‌هرتز و تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۵) و ۲ گیگا‌بایت رم است. نمونه‌ی تست شده دارای اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بوده است. سرعت کلاک پردازنده در بنچمارک ۱.۴ گیگا‌هرتز نمایش داده شده، اما در اسناد رسمی کوالکام اعلام شده که از میزان ۱.۲ گیگا‌هرتز فراتر نمی‌رود؛ پس عدد ۱.۴ احتمالاً نوعی ارور در بنچمارک گیگ‌بنچ بوده است. همچنین عدد کلاک مربوط به پردازنده‌ی گوشی K535 در این تست، صفر نشان داده شده است.

گوشی ال‌جی K535 مشخصات مشابه K530 دارد اما دارای ۳ گیگا‌بایت رم است. به نظر می‌رسد که این دو مدل در واقع دو نمونه‌ی مختلف از یک گوشی باشند؛ مخصوصاً اینکه ال‌جی علاقه دارد میان‌رده‌های خود را با مشخصات متفاوت در بازار‌های مختلف، عرضه کند.

گوشی‌های ال‌جی K530 و K535 هر دو دارای مشخصاتی بالاتر از مدل K10 ال‌جی هستند؛ پس ممکن است با شماره‌ای بالا‌تر مثلاً K11 وارد بازار شوند. هنوز زمان عرضه‌ی هیچ کدام از این دو گوشی مشخص نشده است.

 منبع: زومیت| نویسنده: علیرضا جهانبخش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا