قابلیت فعال کردن نمایشگر با دوبار لمس به لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL اضافه می‌شود

موبنا -مایکروسافت در پاسخ توییت یکی از کاربرانش در مورد ویژگی‌های بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل، اطلاعاتی را در مورد اضافه شدن قابلیت‌های جدید ارائه کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد اضافه شدن قابلیت دوبار لمس نمایشگر برای روشن کردن صفحه‌ی نمایش خواهیم بود. با استفاده از این قابلیت می‌توان …

موبنا -مایکروسافت در پاسخ توییت یکی از کاربرانش در مورد ویژگی‌های بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل، اطلاعاتی را در مورد اضافه شدن قابلیت‌های جدید ارائه کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد اضافه شدن قابلیت دوبار لمس نمایشگر برای روشن کردن صفحه‌ی نمایش خواهیم بود. با استفاده از این قابلیت می‌توان به جای استفاده از کلید پاور به منظور روشن کردن نمایشگر، با دوبار ضربه زدن روی نمایشگر، صفحه‌ی نمایش را روشن کرد. ویژگی مورد نظر احتمالا در صورت به دست آوردن رای بالای کاربران، به گوشی‌های هوشمند لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال اضافه خواهد شد.

گابریل آول از مایکروسافت در پاسخ به کاربری که این درخواست را ارائه کرده، این ویژگی را یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های مورد تقاضای کاربران عنوان کرده که احتمالا در صورت انتخاب توسط بخش بزرگی از کاربران، به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه خواهد شد.

این ویژگی در اغلب گوشی‌های هوشمند سری جی ال‌جی و سایر محصولات این کمپانی نیز وجود دارد.

 منبع: زومیت| نویسنده: حسین خلیلی صفا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا