کوله ضد سرقت! (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی-بوبی یک کوله خیره کننده است که قطعا توجه شما را به خود جلب می کند. ابعاد آن ۴۵۰ در ۳۰۰ در ۱۶۵ میلی متر بوده و همان طور که در تصاویر نیز مشخص است از یک طراحی مینیمالیستیک، ارگونومیک و زیبا بهره برده است. لایه اسفنجی ۲۰ میلی متری در قسمت پشتی …

موبنا، رکسانا دانیالی-بوبی یک کوله خیره کننده است که قطعا توجه شما را به خود جلب می کند. ابعاد آن ۴۵۰ در ۳۰۰ در ۱۶۵ میلی متر بوده و همان طور که در تصاویر نیز مشخص است از یک طراحی مینیمالیستیک، ارگونومیک و زیبا بهره برده است. لایه اسفنجی ۲۰ میلی متری در قسمت پشتی کوله سبب می شود با راحتی بیشتری آن را بر پشت خود قرار دهید. حین استفاده از بوبی نسبت به کوله های عادی کاهش ۲۰ الی ۲۵ درصدی وزن مجموعه کوله و محتویات آن را تجربه خواهید کرد.
1, 2, 3,
کوله از ساختاری چندین لایه ای برخوردار است. فوم ۶ میلی متری ضد شوک یکی دیگر از تجهیزات بوبی است. زیپ کوله نیز به طور کامل در قسمت خلفی آن استتار شده است و قابل دید نیست. علاوه بر این، پاکت های متعدد مستور در قسمت های مختلف بوبی به خوبی می توانند از گوشی همراه، کیف پول و مدارک شما محافظت کنند. در داخل کوله نیز با برخورداری از زاویه دید ۳۰، ۹۰ و ۱۸۰ درجه می توانید به تمام وسایل خود دسترسی داشته باشید. و اما نکته جالب! در داخل بوبی یک پورت شارژ نیز وجود دارد که می توانید وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید.
شاید بتوان قیمت بوبی را بهترین ویژگی آن به حساب آورد. تمام این مجموعه ویژه تنها به ارزش ۵۱ دلار آمریکا قابل خریداری است.
4, 6 5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا