MTN پایین‌ترین میزان رضایتمندی از خدمات اینترنتی را دریافت کرد

موبنا، میثم لطفی – این خبر بر اساس شاخص رضایتمندی مشتریان آفریقای جنوبی (SAcsi) منتشر شد و میزان رضایت کارمندان این منطقه از مراکز ارایه دهنده خدمات اینترنت بی‌سیم را مشخص کرد. مرکز SAcsi که یک سازمان ملی مستقل برای مشخص کردن میزان رضایتمندی خانواده‌های آفریقایی از خدمات الکترونیکی و اینترنتی محسوب می‌شود، در آخرین …

موبنا، میثم لطفی – این خبر بر اساس شاخص رضایتمندی مشتریان آفریقای جنوبی (SAcsi) منتشر شد و میزان رضایت کارمندان این منطقه از مراکز ارایه دهنده خدمات اینترنت بی‌سیم را مشخص کرد.

مرکز SAcsi که یک سازمان ملی مستقل برای مشخص کردن میزان رضایتمندی خانواده‌های آفریقایی از خدمات الکترونیکی و اینترنتی محسوب می‌شود، در آخرین بررسی خود به میزان کلی رضایتمندی کاربران، توقعات آنها از سرویس‌های دریافتی، تجربیات قبلی و مقایسه سرویس‌های اینترنتی با یکدیگر تاکید شد.

MTN wireless internet

این مطالعه خدمات ارایه شده از سوی شرکت‌های مخابراتی Telkom، Cell C، Vodacom و MTN را مورد بررسی قرار داد و البته طی آن فقط خدمات اینترنت بی‌سیم مورد تحلیل قرار گرفت.

در این بررسی ۱۴۰۰ نفر از مشترکان شرکت‌های مخابراتی Telkom، Cell C، Vodacom و MTN حضور داشتند و داده‌ها بین تاریخ نوامبر ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۶ جمع‌آوری شد. میانگین امتیازدهی به کیفیت اینترنت بی‌سیم در آفریقای جنوبی از عدد ۱۰۰ برای مجموع شرکت‌های مذکور ۶۸.۲ محاسبه شد.

این بررسی نشان داد در بین شرکت‌های مذکور MTN کمترین میزان رضایتمندی را جلب کرده و امتیاز آن ۶۶.۳ بوده است. این مسئله باعث شد شرکت MTN در آفریقای جنوبی پایین‌ترین سطح رضایتمندی برای ارای خدمات اینترنت بی‌سیم را دریافت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا