قلعه‌نویی بازیکنی را که قهر کند، بازی نمی‌دهد

همدانی در گفت و گو با خبرنگار ما ، گفت: بازی با پدیده می توانست شروع دوباره ای برای استقلال باشد و تیم به قهرمانی نزدیک شود، اما متاسفانه بعد از کسب تساوی، قهرمانی برای استقلال کمرنگ شد و حالا دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم. پدیده به هدفش رسید برد مقابل پدیده می توانست شروع …

همدانی در گفت و گو با خبرنگار ما ، گفت: بازی با پدیده می توانست شروع دوباره ای برای استقلال باشد و تیم به قهرمانی نزدیک شود، اما متاسفانه بعد از کسب تساوی، قهرمانی برای استقلال کمرنگ شد و حالا دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم.

پدیده به هدفش رسید

برد مقابل پدیده می توانست شروع دوباره برای استقلال باشد و تیم به کورس قهرمانی برگردد. در نیمه نخست ما نتوانستیم آنطور که باید روی دروازه حریف موقعیت خلق کنیم، بچه ها هم نتوانستند از چند موقعیت به دست آمده استفاده کنند. در نیمه دوم با چند تغییر فشار روی دروازه پدیده بیشتر شد. ولی دفاع چند لایه این تیم باعث شد که ما نتوانیم به گل برسیم. در نهایت پدیده به هدفش که گرفتن یک امتیاز مقابل استقلال بود، رسید. قطعا با این شرایط سهمیه گرفتن سخت است، اما کاد رفنی و بازیکنان همه تلاششان را می کنند که به این مهم دست پیدا کنند.

بن بست کادر فنی را قبول ندارم

من این حرف را قبول ندارم که می گویند استقلال بن بست فنی دارد. متاسفانه استقلال یک سری مشکلات دارد که از اول فصل آن را با خود می کشد که در راس آن هم آقای افشارزاده و هیات مدیره حضور دارند و در پایین هرم به ترتیب کادرفنی و بازیکنان هم حضور دارند. وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد تنها کادرفنی مقصر نیست، مشکلات مالی و مسایل پیرامونی نیز وجود دارد.

استقلال مشکل روحی دارد نه بدنی

بازیکنان استقلال معتقد هستند که در بازیها به نسبت تمرین فشار بیشتر به بدنهایآنها می آید، همدانی در این مورد پاسخ داد که بحث بدنسازی یک بحث تخصصی است و مربی که از آن اطلاع نداشته باشد قطعا به مشکل برمی خورد. آقای قلعه نویی همیشه به کار بدنسازی تیم شخصا نظارت دارد. در بازیها هم تا به حال مشکل بدنی نداشتم. اگر کسی بگوید بازیکنان استقلال مشکل روحی دارند که نمی تواننند بازی برده را حفظ کنند من می پذیرم، بدنسازی کیفیت بدنهای بازیکنان را بالا می برد. ولی مشکلات روحی روانی به مسایل مالی و غیره باز می گردد.

قلعه نویی بازیکنی را که قهر کند، بازی نمی دهد

من نمی دانم که این خبر که امیر حسین صادقی قبل از بازی با پدیده قهر بوده است از کجا می آید. کادر فنی با بازیکنان همیشه قبل از بازی جلسه می گذارد که در آن آنالیز بازی ها و بازیکنان انجام می شود و بحثهایی هم پیش می آید که گاهی دو طرفه است. هرکس امیر قلعه نویی را بشناسد می داند که او مربی نیست که بازیکنی را که قهر کرده در بازی بگذارد و همیشه ثابت کرده که بازیکنانی که بر خلاف جهت آب شنا می کنند را نیمکت نشین می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا