تخریب بیلبوردهای فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا

موبنا – فروش فیلم سینمایی «بادی‌گارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان ارزشی و متعهد سینمای ایران در حالی از مرز ۵.۵ میلیارد تومان گذشته و استقبال از این فیلم ادامه دارد که بیل‌بوردهای این فیلم در سطح شهر تهران برای چندمین بار متوالی تخریب شد. این اقدام در حالی در نیمه‌شب گذشته توسط افراد ناشناسی …

موبنا – فروش فیلم سینمایی «بادی‌گارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان ارزشی و متعهد سینمای ایران در حالی از مرز ۵.۵ میلیارد تومان گذشته و استقبال از این فیلم ادامه دارد که بیل‌بوردهای این فیلم در سطح شهر تهران برای چندمین بار متوالی تخریب شد.

این اقدام در حالی در نیمه‌شب گذشته توسط افراد ناشناسی اتفاق افتاد که تعداد زیادی از بیل‌بوردهای تبلیغاتی این فیلم سینمایی هفته پیش نیز در نقاط مختلف تهران مورد حمله قرار گرفته و پایین کشیده شده بود، و حالا شب گذشته علاوه بر چندین نقطه تهران، بیل‌بورد تبلیغاتی این فیلم در میدان امام حسین(ع) به‌طور کامل پایین آورده شده است.

اقدامات تبلیغاتی فیلم سینمایی «بادی‌گارد» و در طول مدت اکران خود تنها در رسانه‌های رسمی و سطح شهر انجام شده بود و به‌خلاف برخی فیلم‌های در حال اکران در هیچ کدام از رسانه‌های غیرقانونی و شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ نکرده است.

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، محمود عزیزی، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی، کامران نجف‌‌زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز نارویی، سیامک سالاری و کیمیا حسینی (بازیگر خردسال) با همراهی پریوش نظریه بازیگران اصلی این فیلم هستند.

خلاصه داستان: چرا این‌قدر دیر اومدی؟ مأموریت بودم ــ شغلت چیه؟ تو حفاظتم ــ نگهبانی؟ محافظم ــ آهان پس بادی‌گاردی.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادی‌گارد» از تیرماه امسال در تهران آغاز شد و در اوایل مهر ماه به پایان رسید. پرویز پرستویی در این فیلم بعد از ۱۰ سال و برای ششمین بار، جلوی دوربین حاتمی‌کیا رفته است.
تخریب بیلبوردهای فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا

 منبع:جام نیـوز  

دکمه بازگشت به بالا