برای خواننده‌ای که چند روز پیش در بی‌خبری از دنیا رفت

موبنا – پیمان ناصح‌پور (نوازنده‌ی تنبک و فرزند نصرالله ناصح‌پور) در یادداشت خود آورده است: «برای ناصر مهرورز، خواننده‌ی ارزشمند ایران برخی هنرمندان پتانسیل آن را دارند که خوش بدرخشند و فعالیت خوبی داشته باشند، ولی برخی مشکلات اجازه نمی‌دهند چنین اتفاقی بیافتد. زنده‌یاد ناصر مهرورز از آن دسته خوانندگان خیلی خوب ایران بود که …

موبنا – پیمان ناصح‌پور (نوازنده‌ی تنبک و فرزند نصرالله ناصح‌پور) در یادداشت خود آورده است:

«برای ناصر مهرورز، خواننده‌ی ارزشمند ایران

برخی هنرمندان پتانسیل آن را دارند که خوش بدرخشند و فعالیت خوبی داشته باشند، ولی برخی مشکلات اجازه نمی‌دهند چنین اتفاقی بیافتد. زنده‌یاد ناصر مهرورز از آن دسته خوانندگان خیلی خوب ایران بود که می‌توانست خوش بدرخشد ولی چنین نشد. هرچند در اواخر دهه‌ی ۶۰ کنسرت‌های خوبی برگزار کرد، ولی پس از آن دوره‌ی کوتاه فعالیت‌های خوب هنری‌اش، در زادگاه خود، یعنی همدان، گوشه‌گیر شد و دیگر از او خبری نبود.

مهرورز صدای بسیار خوب و رسایی داشت و از شاگردان بسیار خوب پدرم، نصرالله ناصح‌پور، در آن سال‌های دور بود. وقتی او به کلاس پدر می‌آمد، بنده با علاقه‌ی زیاد به صدایش گوش فرا می‌دادم و لذت می‌بردم.

چند روز پیش از دوست هنرمندم، بهرنگ مجیدی، شنیدم که ایشان متأسفانه در حادثه‌ای ناگوار در کوهنوردی درگذشته است.

درگذشت این خواننده‌ی عزیز شهر باستانی و فرهنگی همدان را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری ایران تسلیت عرض می کنم. یادش گرامی باد!»

به گزارش ایسنا، ناصر مهرورز از پیشکسوتان حوزه‌ی موسیقی در استان همدان بود. او پس از آن‌که هنگام کوه‌نوردی دچار مشکل و سپس به بیمارستان منتقل شد، روز چهارم اردیبهشت‌ماه درگذشت. مراسم تشییع و تدفین او صبح ششم اردیبهشت‌ماه در «باغ بهشت» همدان انجام شد.

مهرورز متولد سال ۱۳۲۴ بود و از کودکی به آموختن موسیقی علاقه داشت. به همین دلیل نزد استاد آسایش که از هنرمندان قدیمی استان همدان بود، نواختن ویلن را فراگرفت و پس از پایان دوران تحصیل، در آموزش و پرورش به‌عنوان کارشناس امور هنری مشغول به کار شد. این هنرمند همچنین حدود ۱۰ سال نزد استاد ناصرالله ناصح‌پور اصول آواز را فراگرفت و علاقه‌مندان به این هنر نیز در سال‌های بعد نزد او آموزش دیدند.
برای خواننده‌ای که چند روز پیش در بی‌خبری از دنیا رفت

 منبع:ایسنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا