نظر کرباسچی درباره ترکیب مجلس دهم

موبنا – غلامحسین کرباسچی در خصوص ترکیب مجلس آینده اظهار داشت: اکثریت ترکیب مجلس دهم از طرفداران دولت، اصلاحات و اعتدال است. وی افزود: قطعا مجلسی مناسب تر برای همکاری و هماهنگی با دولت و همچنین پیشبرد و اهداف دولت یازدهم خواهیم داشت. کرباسچی با اشاره به اینکه مجلس نهم با دولت ناسازگاری داشت، ادامه …

موبنا – غلامحسین کرباسچی در خصوص ترکیب مجلس آینده اظهار داشت: اکثریت ترکیب مجلس دهم از طرفداران دولت، اصلاحات و اعتدال است.

وی افزود: قطعا مجلسی مناسب تر برای همکاری و هماهنگی با دولت و همچنین پیشبرد و اهداف دولت یازدهم خواهیم داشت.

کرباسچی با اشاره به اینکه مجلس نهم با دولت ناسازگاری داشت، ادامه داد: تعدادی از نمایندگان مجلس نهم بی توجه بودند و برای بسیاری از برنامه‌های دولت ارزش قائل نبودند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پایان خاطر نشان کرد: اکثریت نمایندگان مجلس دهم با دولت همراه هستند از این رو دولت بهتر از گذشته برنامه‌هایش را اجرا خواهد کرد.

منصوری آرانی: پیش‌بینی می‌کنیم که در مجلس دهم سه فراکسیون تشکیل شود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که در مجلس دهم سه فراکسیون تشکیل شود.
عباسعلی منصوری آرانی پیرامون ترکیب و چینش جدید مجلس دهم، اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم که در مجلس دهم سه فراکسیون تشکیل شود.

وی ادامه داد: این فراکسیون‌ها اعم از فراکسیون اصول گریان سنتی، اصلاح طلبان و فراکسیون مستقلین خواهد بود و هر کدام از اینها مسیر خودشان را می‌دانند .

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل تصریح کرد: این ترکیب جدید می‌تواند مجلس فعالی داشته باشد که هر سه گروه باید بر روی قوانین، لوایح و طرح‌ها تاکید داشته و اظهار نظرات جدی را جامع عمل بپوشاند.

منصوری آرانی در پایان خاطر نشان کرد: به طور کلی این مجلس با این ترکیب جدید می‌تواند ضمن فعال بودن تحرکات مفید و خوبی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

 منبع:باشگاه خبرنگاران  

دکمه بازگشت به بالا