واکنش معاون آکادمی فوتبال به اجاره سالن تیم ملی فوتسال

موبنا -داود پرهیزکار، معاون آکادمی ملی فوتبال در خصوص اجاره سالن فوتسال این آکادمی گفت: درباره اینکه سالن فوتسال در اختیار تیم ملی فوتسال نبوده و به ارگان دیگری واگذار و اجاره داده شده است، باید بگویم این خبر کذب بوده و بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را در سالن مورد نظر پیگیری می‌کنند. وی …

موبنا -داود پرهیزکار، معاون آکادمی ملی فوتبال در خصوص اجاره سالن فوتسال این آکادمی گفت: درباره اینکه سالن فوتسال در اختیار تیم ملی فوتسال نبوده و به ارگان دیگری واگذار و اجاره داده شده است، باید بگویم این خبر کذب بوده و بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را در سالن مورد نظر پیگیری می‌کنند.

وی افزود: تمامی تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان و آقایان با توجه به برنامه‌های اردویی و مسابقاتی که پیش‌رو دارند، در سالن فوتسال کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. به دلیل برگزاری مراسم افتتاحیه ایفمارک، تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان به مدت دو روز در سالن فوتسال پردیس غدیر دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد و با آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال از هفتم اردیبهشت ماه، این تیم تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری کرد.

معاون آکادمی ملی فوتبال خاطرنشان کرد: اساساً آکادمی ملی فوتبال تحت هیچ عنوانی سالن فوتسال را به تیم‌های مختلف اجاره نداده و نخواهد داد و تنها در اختیار تیم‌های ملی است.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا