تیراندازی ایران بهترین فدراسیون جهان شد!

موبنا -ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی، با ارسال تقدیر نامه‌ای از روند مثبت، طراحی و برنامه‌ریزی نتیجه بخش و مدیریت کاردان تیراندازی ایران تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود مسیر موفق تیراندازی ایران سرمشق سایر کشورهای جهان نیز باشد. در متن تقدیر نامه آمده است: “با ابراز خرسندی به استحضار می‌رساند که تحلیل‌های اخیر کارشناسان خبره …

موبنا -ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی، با ارسال تقدیر نامه‌ای از روند مثبت، طراحی و برنامه‌ریزی نتیجه بخش و مدیریت کاردان تیراندازی ایران تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود مسیر موفق تیراندازی ایران سرمشق سایر کشورهای جهان نیز باشد.

در متن تقدیر نامه آمده است:

“با ابراز خرسندی به استحضار می‌رساند که تحلیل‌های اخیر کارشناسان خبره نشان می‌دهد فدراسیون تیراندازی ایران روند مثبتی داشته که نتایج بسیار خوب، رتبه‌بندی تیراندازان ایران، تسخیر رکوردهای جهانی، برگزاری سمینارهای موفق بین‌المللی و پروژه‌های آموزشی که توسط فدراسیون ایران در چند سال اخیر انجام شد تصدیق این امر است.

تمامی این موفقیت‌های برجسته نتیجه یک طراحی و برنامه‌ریزی نتیجه بخش، مدیریت کاردان و صحیح و تیم فوق‌العاده با انگیزه می‌باشد.

نوشته های مشابه

اینجانب از این فرصت استفاده می‌نمایم از فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه از ریاست محترم آن آقای دکتر سیدمهدی هاشمی به دلیل نتایج قابل توجه و مسیر موفق آن که می‌تواند سرمشق سایر کشورهای جهان باشد تشکر کنم.

به امید موفقیت‌های بیشتر و چشمگیرتر در آینده و با آرزوی بهترین‌ها برای فدراسیون تیراندازی ایران.”

در این نشست با بررسی و ارزیابی عملکرد تیراندازان در سال گذشته و ارائه گزارش حضوری سیدمهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی ایران و نیز پاسخگویی وی به سوالات، اعضا پس از جمع‌بندی گزارشات، ایران را به عنوان موفق‌ترین فدراسیون معرفی کردند.

 منبع: تابناک 

دکمه بازگشت به بالا