پیرموذن: برجام هنوز یک نوزاد کوچک است

موبنا -کمال‌الدین پیرموذن گفت: در نبرد دیپلماسی سیاسی سرداران هسته‌ای کشورمان که با حمایت رهبری و رییس‌جمهور و با پشتیبانی مردم انجام شد، آثار و برکات فراوانی در همه ابعاد نصیب کشور شد. وی پایان دادن به پروژه ایران‌هراسی و تحمیل حقانیت نظام جمهوری اسلامی بر نظام بین‌الملل را آثار اولیه و مشهود برجام دانست …

موبنا -کمال‌الدین پیرموذن گفت: در نبرد دیپلماسی سیاسی سرداران هسته‌ای کشورمان که با حمایت رهبری و رییس‌جمهور و با پشتیبانی مردم انجام شد، آثار و برکات فراوانی در همه ابعاد نصیب کشور شد.

وی پایان دادن به پروژه ایران‌هراسی و تحمیل حقانیت نظام جمهوری اسلامی بر نظام بین‌الملل را آثار اولیه و مشهود برجام دانست و افزود: امروز احدی نمی‌تواند نیک بودن ایران و نیکو بودن ایرانی را از دل‌های جهانیان بزداید. کشورهای معاند ایران به ویژه عربستان، رژیم صهیونیستی و تندروهای آمریکایی نمی‌توانند جز عصبانیت اقدام دیگری کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم آینده برجام را درخشان و روشن توصیف کرد و خاطرنشان کرد: تندگویی‌ها، تندروی‌ها و سیاه‌نمایی‌های سردمداران افراطی و پیاده‌نظام دلواپس برای ملت ایران و مردم تهران هیچ ارزشی ندارد. رای بالای مردم تهران به لیست امید به خوبی گویای به مزبله رفتن چنین دیدگاه و مرامی است. افراطیون در هر جایگاه و لباسی که به ناحق دستاوردهای عظیم دولت یازدهم را زیر سوال می‌برند در حقیقت از مردمی انتقام می‌گیرند که بساط سیاست‌های پوپولیستی، دروغ و تظاهر را برچیدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس خطاب به دولت‌مردان تاکید کرد: توفیقات دیپلماسی سیاسی و اقتصادی باید با صعه‌صدر دنبال شود و تردید نکنید افکار عمومی با شما و برجام است.

پیرموذن زنده شدن اصل و سود طلب ۳۰۰ میلیون دلاری کشورمان از آمریکا را از اولین نشانه‌های اقتصادی برجام عنوان کرد و افزود: برجام همچون یک نوزاد کوچک است که هر چه از عمر کوتاهش می‌گذرد آثار بزرگ‌تر و چشم‌گیرترش در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی نمود بیشتری می‌یابد.

وی حضور موثر و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عراق و لبنان را از آثار دیپلماسی بین‌المللی و سیاسی دولت یازدهم دانست که پس از برجام به طور ملموسی افزایش یافته است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم ترافیک حضور روسای جمهور، نخست‌وزیران و بخش خصوصی کشورهای مختلف در ایران را متاثر از برجام دانست و افزود: با تفهیم بی‌معنا بودن ایران‌هراسی و اطمینان‌بخشی از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران خارجی در ایران توسط تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان صف مقامات دولتی و خصوصی کشورهای غربی، آفریقایی و آسیایی برای حضور در کشورمان طویل‌تر شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس برجام و رفع تحریم‌های غرب ضد جمهوری اسلامی ایران را موجب توجه جهان به موقعیت ژئوپولتیک کشورمان در حوزه‌های اقتصادی دانست و اظهار کرد: خلق این فضا، فرصت مغتنمی را برای فعال شدن کنسرسیوم‌های مشترک خارجی و داخلی برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و ورود فناوری روز به کشور را به وجود آورده است.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا