آخرین شانس سوریان روی تشک استانبول

موبنا -به گزارش فدراسیون کشتی، آخرین مسابقات گزینشی کشتی برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل، روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود و دو نفر راه یافته به دیدار فینال این مسابقات سهمیه حضور در المپیک را کسب می‌کنند. این رقابت‌ها در سطح جهانی برگزار می‌شود و کشورهایی که تاکنون …

موبنا -به گزارش فدراسیون کشتی، آخرین مسابقات گزینشی کشتی برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل، روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود و دو نفر راه یافته به دیدار فینال این مسابقات سهمیه حضور در المپیک را کسب می‌کنند.

این رقابت‌ها در سطح جهانی برگزار می‌شود و کشورهایی که تاکنون سهمیه المپیک را در اوزان شش گانه کسب نکرده‌اند می‌توانند نمایندگان خود را به این مسابقات اعزام کنند. نمایندگان کشورمان تاکنون شش سهمیه کشتی آزاد و پنج سهمیه کشتی فرنگی را کسب کرده‌اند و فقط کسب سهمیه وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی باقی مانده است.

تاکنون نمایندگان ۱۷ وزن در اوزان مختلف کسب سهمیه کرده‌اند، اما هنوز تعدادی از کشتی‌گیران مطرح به همراه نماینده کشورمان نتوانسته‌اند سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل را کسب کنند که در وزن ۵۹ کیلوگرم می‌توان به ایو آنگلوف، قهرمان جهان از بلغارستان، رواز لاشخی، نایب قهرمان المپیک از گرجستان، پیتر مودوس، دارنده مدال برنز جهان و المپیک از مجارستان، رومن آمویان، دارنده مدال های نقره و برنز جهان و برنز المپیک از ارمنستان، جسی تیلکه از آمریکا، ارهان کاراکوش از ترکیه و دمیترو تسیمبالیوک از اوکراین اشاره کرد.

* برنامه برگزاری این رقابت‌ها به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه:
ساعت ۱۴ تا ۱۴:۴۵: وزن کشی تمام اوزان کشتی فرنگی

جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه:
ساعت ۱۰ تا ۱۵ و ۱۸ تا ۲۰: مسابقات مقدماتی، رده بندی و فینال تمام اوزان کشتی فرنگی

شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه:
ساعت ۱۰ تا ۱۵ و ۱۸ تا ۲۰: مسابقات مقدماتی، رده بندی و فینال تمام اوزان کشتی زنان

یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه:
ساعت ۱۰ تا ۱۵ و ۱۸ تا ۲۰: مسابقات مقدماتی، رده بندی و فینال تمام اوزان کشتی آزاد

اختلاف ساعت ایران با ترکیه ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۰ به وقت ترکیه ۱۱:۳۰ به وقت ایران است.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا