رییس و سرمربی الهلال عربستان برکنار شدند/سامی جابر می آید

موبنا -رسانه‌های عربستان خبر دادند که آبی های ریاض در همه سطوح دچار زلزله شده اند و رییس باشگاه الهلال بهمراه سرمربی یونانی این تیم پس از شکست دوباره مقابل الاهلی از سمت شان اخراج شد. جورجیوس دونیس سرمربی یونانی الهلال عربستان بنا بر ادعا رسانه‌های عربی پس از شکست در نیمه نهایی جام پادشاه …

موبنا -رسانه‌های عربستان خبر دادند که آبی های ریاض در همه سطوح دچار زلزله شده اند و رییس باشگاه الهلال بهمراه سرمربی یونانی این تیم پس از شکست دوباره مقابل الاهلی از سمت شان اخراج شد.

جورجیوس دونیس سرمربی یونانی الهلال عربستان بنا بر ادعا رسانه‌های عربی پس از شکست در نیمه نهایی جام پادشاه عربستان مقابل الاهلی اخراج شد. در جدیدترین خبر نواف بن سعد رئیس باشگاه الهلال از سمتش استعفا کرد و خواستار برگزاری جلسه‌ای برای مشخص کردن رئیس جدید شد.

سایت یورو اسپورت عربی خبر داد: یک منبع آگاه و نزدیک از باشگاه الهلال عربستان اعلام کرد باشگاه پس از شکست شب گذشته مقابل الاهلی تصمیم گرفت تا دونیس را اخراج کند. در نخستین نشست هیئت رئیسه باشگاه الهلال پس از این دیدار اولین تصمیم اخراج سرمربی یونانی خواهد بود علی رغم اینکه یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.

این منبع آگاه ادامه داد: در شرایط کنونی هیئت رئیسه در حال بررسی موضوع سامی جابر اسطوره این باشگاه هستند تا به عنوان جانشین دونیس قرار دهند.

الهلال عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حریف تراکتورسازی است. الهلال بازی رفت خود را مقابل تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و بازی برگشت سه‌شنبه(۱۴ اردیبهشت) به میزبانی تراکتور در مسقط برگزار می‌شود. در صورتی که خبر اخراج دونیس صحت داشته باشد باید منتظر رویایی سامی جابر با قلعه‌نویی باشیم.

 منبع: تابناک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا