صدور حکم متهمان پرونده اخلال ارزی

موبنا -مازیار طاطایی در پاسخ به این سئوال که آیا حکم موکلش از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ابلاغ شده است یا خیر اظهار کرد: هم اکنون در حال رونویسی و تایپ حکم دادگاه هستیم و هرگاه حکم به صورت کامل رونویسی شود، ابلاغ تلقی می‌شود. این وکیل دادگستری درباره محکومیت صادر شده …

موبنا -مازیار طاطایی در پاسخ به این سئوال که آیا حکم موکلش از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ابلاغ شده است یا خیر اظهار کرد: هم اکنون در حال رونویسی و تایپ حکم دادگاه هستیم و هرگاه حکم به صورت کامل رونویسی شود، ابلاغ تلقی می‌شود.

این وکیل دادگستری درباره محکومیت صادر شده برای موکلش گفت: حکم دادگاه ۲۳۷ صفحه است و فعلاً در حال تنظیم گردشکار پرونده هستیم و هنوز به قسمت‌های پایانی نرسیدیم؛ به همین خاطر از رأیی که صادر شده اطلاع ندارم.

طاطایی در ادامه با اشاره به اینمه موکلش مشمول ماده ۲۴۲ قانون آئین‌ دادرسی کیفری می‌شود افزود: به رغم درخواست‌های مکرر ما از قاضی پرونده مبنی بر تبدیل قرار بازداشت وی، هنوز دادگاه در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری نکرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه ۲۲ فروردین ۹۵ در نود و چهارمین نشست خبری خود از صدور حکم این پرونده خبر داد و گفت: متهمان این پرونده به حبس‌های طویل‌المدت و رد مال محکوم شدند و حکم صادره قابل تجدیدنظرخواهی است.

به گفته اژه‌ای براساس حسابرسی انجام شده، میزان درآمد نامشروع این افراد ۱۸۱ میلیارد تومان بوده است.

 منبع: تسنیم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا