برنامه آجورلو برای ریاست فدراسیون:مؤسسه مالی و اعتباری فوتبال!

موبنا -برنامه مفصل آجورلو که تیتر وار به وضع موجود و کارهایی که می شود در فوتبال ایران انجام داد اشاره کرده و چندان به جزییات نپرداخته، یک سوژه ویژه داشت. اگر تاج برنامه خود را بر اساس تشکیل چهارسازمان فوتبالی زیر مجموعه فدراسیون استوار کرده و عزیزمحمدی با شعار و برنامه اداره فوتبال طبق …

موبنا -برنامه مفصل آجورلو که تیتر وار به وضع موجود و کارهایی که می شود در فوتبال ایران انجام داد اشاره کرده و چندان به جزییات نپرداخته، یک سوژه ویژه داشت.

اگر تاج برنامه خود را بر اساس تشکیل چهارسازمان فوتبالی زیر مجموعه فدراسیون استوار کرده و عزیزمحمدی با شعار و برنامه اداره فوتبال طبق اساسنامه ضدفساد جدید فیفا جلو آمده است، مصطفی آجورلو که سردار سپاه هم محسوب می شود به طور علنی اعلام کرده که می خواهد برای فوتبال موسسه مالی و اعتباری تشکیل دهد.

تشکیل موسسه مالی و اعتباری در ایران قوانین خاصی از سوی بانک مرکزی دارد و به نظر می رسد رسیدن به این وعده چندان قابل دسترسی در کوتاه مدت نباشد. میزان سرمایه اولیه و همچنین پیش نیاز هایی که برای صدور مجوز موسسه مالی و اعتباری وجود دارد، کمی این وعده را دشوار می کند.

همه اینها به کنار مشخص نیست آیا فوتبال ایران فعلا چنین مشکلی دارد یا با خلاء نیازهای مهمتر دیگری در حال حاضر که با فدراسیون با بحران درآمد مواجه است، دست و پنجه نرم می کند.

آجورلو همچنین برنامه داده که درآمد تبلیغات محیطی را از اینی که هست هم بیشتر می کند. این در حالی ست که فدراسیون فعلی نتوانسته نصف قرارداد جاری را هم نقد و وصول کند.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا