سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری ال‌جی برای تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر

موبنا، میثم لطفی – مرکز تولید نمایشگرهای ال‌جی موسوم به LG Display سال گذشته چهارمین کارخانه تولید نمایشگرهای OLED خود را درشهر گومی واقع در جنوب شرقی سئول راه‌اندازی کرد. این شرکت کره‌ای هم‌اکنون برای تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر در مرکز یاد شده سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۹۵.۹۹ میلیون دلار انجام داده است تا خط تولید ویژه …

موبنا، میثم لطفی – مرکز تولید نمایشگرهای ال‌جی موسوم به LG Display سال گذشته چهارمین کارخانه تولید نمایشگرهای OLED خود را درشهر گومی واقع در جنوب شرقی سئول راه‌اندازی کرد.

این شرکت کره‌ای هم‌اکنون برای تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر در مرکز یاد شده سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۹۵.۹۹ میلیون دلار انجام داده است تا خط تولید ویژه برای نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر ارایه شود.

LG (2)

شرکت ال‌جی به منظور ایمنی هر چه بیشتر فعالیت‌های خود در بازر جهانی نمایشگرهای موبایلی OLED، سرمایه‌گذاری مشابهی را هم در بخش گیرنده‌های تلویزیونی انجام داده است تا بتواند از محصولات و فناوری‌های خود در قسمت مذکور هم استفاده کند.

مرکز LG Display در سه کشور کره جنوبی، چین و لهستان ۹ کارخانه تولید نمایشگر دارد و بزرگترین زیرمجموعه آن با ۴۹ هزار کارمند در دفتر مرکزی این شرکت فعالیت می‌کند.

این شرکت در آخرین گزارش مالی فصلی خود اعلام کرد میزان درآمدهای آن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۹ درصد کاهش یافته که این اتفاق به دنبال سرمایه‌گذاری گسترده در کارخانه تولید نمایشگرهای LCD در چین صورت گرفته است.

شرکت ال‌جی پیش‌بینی کرده است در فصل دوم سال جاری میلادی بتواند میزان درآمدهای خود را به رشد تک رقمی برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا