روزی ۱۰ میلیارد تصویر ویدیویی در Snapchat مشاهده می‌شود

موبنا، میثم لطفی – دو ماه قبل گفته شده بود به طور میانگین در هر روز ۸ میلیارد تصویر ویدیویی در Snapchat دیده می‌شود که رقم کنونی رشد ۲۵ درصدی نسبت به زمان مذکور را نشان می‌دهد. این رقم نسبت به تعداد تصاویر ویدیویی که نوامبر گذاشته در شبکه اجتماعی مذکور تماشا می‌شد ۶۷ درصد …

موبنا، میثم لطفی – دو ماه قبل گفته شده بود به طور میانگین در هر روز ۸ میلیارد تصویر ویدیویی در Snapchat دیده می‌شود که رقم کنونی رشد ۲۵ درصدی نسبت به زمان مذکور را نشان می‌دهد.

این رقم نسبت به تعداد تصاویر ویدیویی که نوامبر گذاشته در شبکه اجتماعی مذکور تماشا می‌شد ۶۷ درصد بیشتر شده و نسبت به ۴ میلیارد تصویر ویدیویی روزانه که مه ۲۰۱۵ دیده می‌شود بیش از دو و نیم برابر افزایش یافته است.

snapchat (2)

این محتوای تصویری توسط مشترکان Snapchat در بخش Stories ایجاد می‌شود و کاربران در این بخش تصاویر ویدیویی مربوط به زندگی روزمره خود را فقط برای ۲۴ ساعت به نمایش می‌گذارند و پس از آن هم ویدیوها به صورت خودکار حذف می‌شوند.

شبکه اجتماعی Snapchat تلاش فراوان می‌کند تا نشان دهد که فقط یک سایت اینترنتی برای مصرف محتوا محسوب نمی‌شود و در عوض، یک پلتفرم کاربردی برای تولید محتوا است.

شبکه اجتماعی Snapchat به واسطه قابلیت‌هایی که در این زمینه ارایه می‌دهد شهرت زیادی دارد. به عنوان مثال با یکی از این قابلیت‌ها هر عکس ۱۰ ثانیه پس از آنکه مشاهده شد به صورت خودکار حذف می‌شود و این پلتفرم هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک فعال دارد.

فوریه امسال هر یک از مشترکان Snapchat به طور میانگین در هر بار ورود خود بین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه در این شبکه اجتماعی می‌ماندند و ۶۰ درصد آنها محتوا تولید می‌کردند.

دکمه بازگشت به بالا