تصاویر گوشی بلک بری هامبورگ و بلک بری روم فاش شد

موبنا -در روزهای گذشته جان چن مدیر عامل شرکت بلک بری عنوان کرد که دو مدل گوشی اندرویدی توسط این شرکت عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها بر خلاف گوشی بلک بری پریو که اولین گوشی اندرویدی این شرکت بود، دارای قیمت مناسب در محدوده ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهند بود. امروز رندر‌ها و عکس‌هایی از …

موبنا -در روزهای گذشته جان چن مدیر عامل شرکت بلک بری عنوان کرد که دو مدل گوشی اندرویدی توسط این شرکت عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها بر خلاف گوشی بلک بری پریو که اولین گوشی اندرویدی این شرکت بود، دارای قیمت مناسب در محدوده ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهند بود. امروز رندر‌ها و عکس‌هایی از این دو مدل جدید با نام‌های رمز بلک بری هامبورگ (Hamburg) و بلک بری روم (Rome) فاش شده است.

عکس‌های گوشی بلک بری روم شبیه به بلک بری وین (Vienna) است که در ابتدای هفته فاش شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منبع، گوشی بلک بری روم دارای صفحه نمایش خمیده آمولد خواهد بود و کیبورد فیزیکی و اسپیکر بزرگ این گوشی در زیر صفحه قرار دارند.

بلک بری هامبورگ همانند بلک بری روم دارای لوگوی جدید این کمپانی در بالای صفحه نمایش گوشی است. دکمه پاور در سمت چپ و دکمه‌های صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. اسپیکر در پایین صفحه نمایش قرار دارد. انتظار می‌رود گوشی بلک بری هامبورگ با قیمت ۴۰۰ دلار در سه ماهه بعدی سال، معرفی و عرضه شود.

در ادامه رندرها و عکس های فاش شده را مشاهده می کنید.

 منبع: زومیت | نویسنده: علیرضا جهانبخش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا