سونی درصدد عرضه‌ی نسل جدید گوشی هوشمند کامپکت خود به بازار است

موبنا -روز گذشته سونی گزارش مالی سال مالی ۲۰۱۵ خود را منتشر کرد که نشان از ضرر بالای بخش موبایل این کمپانی داشت. این کمپانی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، سری جدیدی از گوشی‌های ۵ اینچی خود را با نام سری ایکس منتشر کرد. در آن زمان شایعاتی در خصوص توقف تولید سری Z …

موبنا -روز گذشته سونی گزارش مالی سال مالی ۲۰۱۵ خود را منتشر کرد که نشان از ضرر بالای بخش موبایل این کمپانی داشت. این کمپانی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، سری جدیدی از گوشی‌های ۵ اینچی خود را با نام سری ایکس منتشر کرد. در آن زمان شایعاتی در خصوص توقف تولید سری Z منتشر شد که این موضوع توسط سونی تایید شد.

پس از معرفی گوشی‌های سری ایکس، حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی درصدد رونمایی از یک گوشی‌هوشمند با نمایشگر کوچک و فرم‌فکتور کامپکت است. سونی در سال‌های گذشته همواره گوشی‌های هوشمند کامپکت خود را با نام اکسپریا Z کامپکت روانه‌ی بازار کرده و حال به نظر می‌رسد با وجود توقف تولید گوشی‌های سری Z، همچنان شاهد رونمایی از گوشی هوشمند کوچک سونی خواهیم بود.

این گوشی هوشمند با کد F3216 شناسایی شده و امکان عرضه‌ی آن با هر نامی وجود دارد. اطلاعات ارائه شده در مورد این گوشی هوشمند نشان از این دارد که سونی از یک نمایشگر ۴.۶ اینچی فول‌ اچ‌دی، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، تراشه‌ی هشت هسته‌ای هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتزی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید ۶ مارشمالو در این گوشی استفاده کرده است.

سونی در دوربین اصلی F3216 از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کرده؛ در حالی که سنسور مورد استفاده در دوربین سلفی یک نمونه‌ی ۱۵ مگاپیکسلی است.

البته در کنار انتشار اطلاعات مربوط به F3216، اطلاعاتی در رابطه با گوشی هوشمند دیگری نیز با کد F3311 منتشر شده است. بنابر اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند از وجود نمایشگر ۴.۶ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، تراشه‌ی چهار هسته‌ای MT6735 مدیاتک، ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت در کنار دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 منبع: زومیت | نویسنده: حسین خلیلی صفا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا