پاسخ خداداد عزیزی به توهین گزارشگر فوتبال

موبنا – خداداد عزیزی درباره اظهارات امروز علیرضا علیفر گزارشگر تلویزیون پیرامون اینکه تاریخ مصرف او تمام شده است اظهار داشت: بنده عادت ندارم جواب هرکسی را بدهم. خیلی ها می توانند مرا نقد کنند اما شنیده ام این آقا در لابه لای انتقادات خود گفته اند من تربیت خانوادگی و فرهنگ ندارم. اما می …

موبنا – خداداد عزیزی درباره اظهارات امروز علیرضا علیفر گزارشگر تلویزیون پیرامون اینکه تاریخ مصرف او تمام شده است اظهار داشت: بنده عادت ندارم جواب هرکسی را بدهم. خیلی ها می توانند مرا نقد کنند اما شنیده ام این آقا در لابه لای انتقادات خود گفته اند من تربیت خانوادگی و فرهنگ ندارم. اما می خواهم فقط به یک موضوع اشاره کنم. پدرم همیشه به من گفته خودت باش. دنبال ظاهرسازی و عوام فریبی نرو. اگر حتی به ضررت تمام شد و به همین علت است که همیشه یک رو داشته ام و دنبال به دست آوردن دل کسی با حرف ها و یا رفتار فریبنده نرفته ام.

وی افزود: به نظر من شخصی که کلاه گیس روی سرش می گذارد، دارد ظاهرسازی می کند. تکلیف آدمی که کلاه گیس می گذارد و باعث زیر سوال رفتن اعتبارش می شود با خودش و بقیه مشخص است و من پاسخی برای این فرد ندارم.

 منبع:جم نیوز  

دکمه بازگشت به بالا