تحقیر شوهر مرگی هولناک را برای زن رقم زد

موبنا – پلیس با کشف جسد “لیو” ۳۹ ساله در خانه اش سه شنبه شب، همسر قربانی را به اتهام قتل بازداشت کرده است. لیو که به همراه همسر و دو فرزند ۶ و ۱۰ ساله اش در خانه ای با ارزش ۲۷۰ هزار پوندی زندگی می کرده به دلیل نامشخصی به قتل رسیده است. …

موبنا – پلیس با کشف جسد “لیو” ۳۹ ساله در خانه اش سه شنبه شب، همسر قربانی را به اتهام قتل بازداشت کرده است. لیو که به همراه همسر و دو فرزند ۶ و ۱۰ ساله اش در خانه ای با ارزش ۲۷۰ هزار پوندی زندگی می کرده به دلیل نامشخصی به قتل رسیده است. اموال این زن مهر و موم شده و افسران پلیس برای کشف سرنخ در حال بررسی محل وقوع جنایت هستند.

سخنگوی پلیس اسکاتلند گفته است: ” زن ۳۹ ساله ای در خانه ای در خیابان راش روز سه شنبه به قتل رسید و مرد ۳۸ ساله ای در خصوص این پرونده بازداشت شده است.” همسایگان این زن از وقوع این اتفاق غم انگیز بهت زده شده اند و اذعان می دارند تا کنون از این دست از اتفاقات در منطقه زندگی آرام شان رخ نداده بود.

همچین طبق اظهارات آنها لیو و خانواده اش بسیار روابط خوب و شادی باهم داشته اند و باور این جنایت برای آنها غیرقابل باورست. تحقیقات پلیس برای روشن شدن نقاط تاریک این پرونده همچنان ادامه دارد ولی آنچه مسلم است قاتل مدام از سوی همسرش که از او بزرگتر بوده تحقیر می شده است. البته قاتل ادعاهایی هم در خصوص روابط غیر اخلاقی همسرش نیز داشته است که هنوز برای پلیس و دادستان تایید نشده است.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا