تجاوز سفیر عربستان به دختر رومانیایی + تصویر

موبنا – سفیر عربستان در رومانی به منشی رومانیایی خود تجاوز کرده و وی را به قتل رسانده است.این خبر را ابتدا سایت “ای دبلیو دی” منتشر کرد و نوشت: سفیر عربستان به منشی محلی خود تجاوز کرده و سپس وی را کشته است. برپایه این گزارش، وزارت خارجه رومانی ابراهیم عبدالرحمن الراسی را احضار …

موبنا – سفیر عربستان در رومانی به منشی رومانیایی خود تجاوز کرده و وی را به قتل رسانده است.این خبر را ابتدا سایت “ای دبلیو دی” منتشر کرد و نوشت: سفیر عربستان به منشی محلی خود تجاوز کرده و سپس وی را کشته است.
برپایه این گزارش، وزارت خارجه رومانی ابراهیم عبدالرحمن الراسی را احضار و به وی را به تجاوز جنسی به ایوانا ویلسیکو ۲۵ ساله متهم کرده است که به عنوان منشی در سفارت عربستان در بخارست کار می کرد.

سفیر عربستان در رومانی و منشی رومانیایی
سفیر عربستان در رومانی و منشی رومانیایی
براساس گزارش پزشکی قانونی، قربانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و سپس با کمربند خفه شده است.
جسد ایوانا که دانشجوی پزشکی است، شناور روی سطح آب یک حوضچه در نزدیک نیروگاه برق “کرورزاویستی” در ۲۴ مایلی جنوب شهر بخارست پیدا شد.وزارت خارجه رومانی ۴۸ ساعت به نمایندگی دیپلماتیک سعودی مهلت داده تا خاک این کشور را ترک کند.
یک مسئول رومانیایی گفت: مسئولان رومانی از عربستان خواسته اند تا مصونیت سفیر خود را بردارند تا بتوان وی را محاکمه کرد اما مسئولان سعودی این درخواست را رد کرده اند.این درحالی است که یک خدمتکار رومانیایی نیز که در محل اقامت سفیر عربستان در بخارست کار می کرد، نیز امسال مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفته بود.این خبر همچنین در سایت و پایگاههای مختلف خبری از جمله الاتجاه پرس و پایگاه خبری العهد به نقل از سایت ” ای دبلیو دی” بازنشر داده شده است، اما مقام های رومانی و سعودی تاکنون به صورت رسمی دراین بازه اظهار نظر نکرده اند.

 منبع:ایران نیوز۲۴  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا