نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین همین ماه عرضه می‌شود

موبنا، میثم لطفی – طی چند هفته آتی تبلیغات گسترده مربوط به این فیلم سینمایی منتشر خواهد شد تا شرکت Rovio همزمان با این اتفاق نسخه جدید بازی خود موسوم به Angry Birds Action! را نیز در اختیار کاربران بگذارد. ماجرای این بازی اندکی تفاوت پیدا کرده است تا در آن پرندگان در مقابل خوک‌های …

موبنا، میثم لطفی – طی چند هفته آتی تبلیغات گسترده مربوط به این فیلم سینمایی منتشر خواهد شد تا شرکت Rovio همزمان با این اتفاق نسخه جدید بازی خود موسوم به Angry Birds Action! را نیز در اختیار کاربران بگذارد.

ماجرای این بازی اندکی تفاوت پیدا کرده است تا در آن پرندگان در مقابل خوک‌های سبزرنگ به نبرد نپردازند. ماجرای نسخه جدید بازی اندکی درام تعریف شده است تا علاقه کاربران برای دنبال کردن آن بیشتر شود.

Angry Birds Action (1)

بیشترین علاقمندی کاربران جهانی به دنبال کردن بازی پرندگان خشمگین مربوط به زمانی می‌شود که فروشگاه‌های اینترنتی App Store اپل و Play Store گوگل تازه فعالیت خود را آغاز کرده بودند. در آن زمان تقریبا همه صاحبان گوشی‌های هوشمند یک نسخه از پرندگان خشمگین را روی دستگاه خود داشتند

بر خلاف این محبوبیت زیاد، شرکت Rovio نتوانست موقعیت خود را در بازار جهانی حفظ کند و کم‌کم بازی محبوب آن به دست فراموش سپرده شد. پس از تلاش فراوان، سال گذشته بازی Angry Birds 2 عرضه شد تا این محبوبیت رفته باز گردد که البته چندان موفق نبود.

دکمه بازگشت به بالا