عرضه Honor 5C هوواوی با پردازنده ۸ هسته‌ای و بدنه فلزی به قیمت ۱۵۰ دلار

موبنا، میثم لطفی – مدل ۳G‌ این گوشی هوشمند ۱۴۰ دلار قیمت دارد و مدل ۴G آن هم با قیمت ۱۵۵ دلار به فروش میرسد. بدنه این گوشی هوشمند زیبا از فلز ساخته شده است و سیستم سخت‌افزاری آن هم در سطح قابل قبولی است. گوشی هوشمند Honor 5C نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع IPS …

موبنا، میثم لطفی – مدل ۳G‌ این گوشی هوشمند ۱۴۰ دلار قیمت دارد و مدل ۴G آن هم با قیمت ۱۵۵ دلار به فروش میرسد. بدنه این گوشی هوشمند زیبا از فلز ساخته شده است و سیستم سخت‌افزاری آن هم در سطح قابل قبولی است.

گوشی هوشمند Honor 5C نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع IPS LCD دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. تراشه مرکزی گوشی هم از نوع HiSilicon’s Kirin 650 هوواوی است.

huawei Honor 5C  (2)

این گوشی هوشمند میان‌رده تراشه هشت هسته‌ای Cortex-A53 را در خود جا داده است که چهار هسته آن با توان ۱.۷ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با توان ۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند. پردازنده گرافیکی دستگاه هم ARM Mali-T830 است که از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و به زودی فروش آن در بازار جهانی آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا