تا چند ماه آینده منتظر ساعت مچی شائومی باشید

موبنا، میثم لطفی – مرکز تحقیقاتی IDC در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد شائومی قصد دارد انواع مختلف محصولات الکترونیکی مصرفی را تولید کند که البته این اتفاق به معنی تغییر سیاست‌های کلی این شرکت چینی برای حضور در بازار جهانی نیست. شرکت شائومی تایید کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های جدید خود، اواخر سال جاری …

موبنا، میثم لطفی – مرکز تحقیقاتی IDC در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد شائومی قصد دارد انواع مختلف محصولات الکترونیکی مصرفی را تولید کند که البته این اتفاق به معنی تغییر سیاست‌های کلی این شرکت چینی برای حضور در بازار جهانی نیست.

شرکت شائومی تایید کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های جدید خود، اواخر سال جاری میلادی نخستین ساعت مچی هوشمند خود را روانه بازار می‌کند. البته متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منتشر نشده است.

xiaomi smartwatch (1)

«لیو دی» یکی از بنیانگذاران شائومی که مدیریت مرکز طراحی‌های صنعتی این شرکت را هم برعهده دارد در کنفرانس خبری که در شهر پکن برگزار شده بود توضیح داد شرکت او نخستین ساعت مچی هوشمند شائومی را طی چند ماه آتی معرفی می‌کند.

او به تاریخ و مشخصات دقیق این محصول هوشمند اشاره نکرد و اظهار داشت این ساعت مچی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ به دست کاربران می‌رسد. این تمام جزییاتی بود که در مورد نخستین ساعت هوشمند شائومی منتشر شد.

از آنجایی که شائومی روی تمام محصولات خود سیستم عامل اندروید را نصب کرده است، پیش‌بینی می‌شود ساعت مذکور هم با همین سیستم عامل وارد بازار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا