جسد كودك هفت ساله در اعماق گرگانرود

موبنا – شاید حلیم علوی قوجق فرزند الیاس هرگز فكر نمی كرد كه تماشای رودخانه پرآب گرگانرود كه پس از چند سال عطش خشكسالی، آب زیادی را در خود می دید، به قیمت از دست دادن جانش تمام شود و خانواده، دوستان و اهالی روستا را در غم فراق خویش داغدار نماید. شاید كنجكاوی حلیم …

موبنا – شاید حلیم علوی قوجق فرزند الیاس هرگز فكر نمی كرد كه تماشای رودخانه پرآب گرگانرود كه پس از چند سال عطش خشكسالی، آب زیادی را در خود می دید، به قیمت از دست دادن جانش تمام شود و خانواده، دوستان و اهالی روستا را در غم فراق خویش داغدار نماید.

شاید كنجكاوی حلیم و دوستانش كه به تماشای رودخانه پر آب گرگانرود ایستاده بودند، آنان را متوجه لغزنده بودن كناره های رودخانه نكرده بود تا پای او ( حلیم ) سر بخورد و به درون رودخانه پر آب و خروشان بیفتد و غروب غم انگیز زندگی اش رقم بخورد.

با وقوع این حادثه بلافاصله تیم امدادی آتش نشانی شهرداری گنبدكاووس به محل اعزام و كار جستجو را آغاز می كنند اما به دلیل سرعت بالای آب و تاریكی شب عملیات جستجو به فردا موكول می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدكاووس گفت: تلاش دو غواص این سازمان كه به همراه تعدادی از غواصان جمعیت هلال احمر استان گلستان به محل اعزام شده اند، تاكنون بی نتیجه مانده است.

سیدسجاد حسینی افزود: حجم و سرعت بالای آب و نیز گل آلود بودن آن، كار یافتن جسد را سخت كرده است اما با این حال غواصان و تیم های امدادی همچنان به تلاش خود برای یافتن جسد ادامه می دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدكاووس گفت: شش غواص این جمعیت از این شهرستان های گنبد، گرگان و بندر گز از روز دوم حادثه به محل اعزام و چند بار مسیر رودخانه را جستجو كردند اما هنوز جسد حلیم علوی قوجق پیدا نشده است.

اصغر نودهی افزود: از صبح امروز ( پنجشنبه) نیز فعالیت غواصان به صورت نقطه به نقطه بویژه نقاط كور این رودخانه با دقت بیشتری انجام می شود تا به یاری خدا جسد این كودك معصوم پیدا و تحویل خانواده داغدارش شود.

بااین حال باید منتظر ماند و دید آیا رودخانه گرگانرود جسد حلیم را به خانواده باز می گرداند یا نه؟ تنها باید دعا كرد و امیدوار بود.

 منبع:ایرنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا