بازی خطرناک کارمند زن با رئیس شرکت

موبنا – سرهنگ “حسین رضایی” گفت: چندی پیش بود که فردی با در دست داشتن شکایت و دستور قضائی به این پلیس مراجعه و از هک شدن سایت مربوط به کارگاه تولیدی اش توسط فرد ناشناسی طرح شکایت کرد. شاکی گفت: “من یک کارگاه تولید اسباب بازی دارم و به همین منظور سایتی را در …

موبنا – سرهنگ “حسین رضایی” گفت: چندی پیش بود که فردی با در دست داشتن شکایت و دستور قضائی به این پلیس مراجعه و از هک شدن سایت مربوط به کارگاه تولیدی اش توسط فرد ناشناسی طرح شکایت کرد.

شاکی گفت: “من یک کارگاه تولید اسباب بازی دارم و به همین منظور سایتی را در فضای مجازی طراحی کرده و از آن طریق با پدران و مادران ارتباط برقرار کرده ام؛ مدتی است که فرد ناشناسی سایت شرکت را هک و اقدام به ارسال مطالب خلاف واقع به مخاطبان کرده است.”

سرهنگ رضایی افزود: در تحقیق صورت گرفته از شاکی متوجه شدیم که شاکی نرم افزار اجتماعی مورد نظر و کاربردی خود را با شماره همراه اول فعال کرده است و تنها سرنخ پرونده این شماره تلفن است.

رضایی گفت: کارآگاهان پلیس فتا با انجام تحقیقات لازم متوجه شدند که خط مورد نظر مربوط به فردی ساکن یکی از محلات شهر یزد است که پس از هماهنگی با بازپرس پرونده، وی را به پلیس فتا احضار کردند.

رئیس پلیس فتا استان یزد ادامه داد: با حضور این فرد در پلیس فتا وی اعلام کرد که مهارت لازم برای کار کردن با سیستم کامپوتر را ندارد و خط مورد نظر در اختیار دخترش است که به همین منظور دختر وی نیز به پلیس فتادعوت شد.

رضایی افزود: متهم در پلیس فتا به هک سایت شاکی اعتراف کرد و گفت:”من قبلا مدتی را کارمند شاکی بودم و به علت اینکه مرا از کار بیرون کرده و دستمزد مرا پرداخت نکرده بود برای انتقام از وی دست به این کار زدم.”

سرهنگ رضایی در خاتمه یادآور شد: این پرونده نیز پس از انجام تحقیقات لازم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

 منبع:رکنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا