اعتراف جوان هوسران به ارتباط نامشروع و مرگبار با زنان+عکس

موبنا – متهم با اشاره به اینکه مقتول را نمی شناخت گفت: زندگی در خانه مجردی سرآغازی بود تا من به سوی خلاف و جرایم خشن کشیده شوم. با آن که فقط ۱۹ سال دارم اما تاکنون ۳ بار به اتهاماتی از قبیل نزاع، زورگیری و ایراد ضرب و جرح دستگیر و روانه زندان شدم. …

موبنا – متهم با اشاره به اینکه مقتول را نمی شناخت گفت: زندگی در خانه مجردی سرآغازی بود تا من به سوی خلاف و جرایم خشن کشیده شوم. با آن که فقط ۱۹ سال دارم اما تاکنون ۳ بار به اتهاماتی از قبیل نزاع، زورگیری و ایراد ضرب و جرح دستگیر و روانه زندان شدم. آن قدر غرور داشتم که نمی خواستم دیگران روی حرف من حرفی بزنند. در واقع احساس می کردم هر کاری که من می کنم درست است. حتی ارتباطم را با دختری که از قبل می شناختم، پس از ازدواجش نیز ادامه دادم آنهم با تهدید آن دختر. تا این که شب گذشته دستم به خون آن زن رهگذر آلوده شد و من تنها به این دلیل که حاضر نشد با من ارتباط داشته باشد، بی رحمانه او را کشتم و… .

این جوان ۱۹ ساله پس از آن که در بازجویی ها چگونگی جنایت هولناکش را در حضور قاضی سیدجواد حسینی (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) گفت، درباره علت زندگی اش در لانه مجردی گفت: در یک خانواده پرجمعیت و در یکی از روستاهای مرزی خراسان رضوی زندگی می کردم. پدرم ۲ زن داشت و ما ۱۲ خواهر و برادر بودیم. اما زن دیگر پدرم به همراه ۴ برادرم در خواف زندگی می کنند. از حدود ۶ سال قبل شاگرد گچکاری شدم و خانه ای مجردی در منطقه نخریسی مشهد اجاره کردم.

وی ادامه داد: مدتی بعد وقتی برای چند روز به تایباد رفته بودم با پسر همسایه درگیر شدم و آن قدر او را با سنگ و آجر زدم که دادگاه مرا به پرداخت ۲۴ میلیون تومان دیه محکوم کرد. پدرم ۵ میلیون تومان از پول دیه را پرداخت کرد و من پس از ۳ ماه با اعلام رضایت شاکی از زندان آزاد شدم و دوباره به مشهد آمدم. در یک پروژه ساختمانی با جوان دیگری به نام رضا آشنا شدم و با یکدیگر خانه ای اجاره کردیم. از آن روز به بعد به کارهای خلاف روی آوردم. آن قدر با رضا نقشه های مختلفی می کشیدیم تا این که تصمیم به زورگیری گرفتیم. آبان سال ۱۳۹۳ بود که با موتورسیکلت رضا به منطقه پنج راه آمدیم و از یک مرد عابر ۳۰۰ هزار تومان پول و گوشی تلفن همراهش را با تهدید چاقو زورگیری کردیم. یک هفته بعد من دستگیر شدم و به مدت ۳ ماه در کانون اصلاح و تربیت بودم. پس از آن پدرم وثیقه به دادگاه سپرد و من پس از چند ماه آزادی دوباره برای ادامه محکومیت روانه زندان شدم که پس از مدتی مورد عفو قرار گرفتم.

این جوان افزود: مدتی بیکار بودم تا این که از مهر سال گذشته با یک جوشکار اسکلت ساختمانی آشنا شدم و قرار شد با یکدیگر کار کنیم من در اتاقی که پشت کارگاه جوشکاری بود ساکن شدم. ۲ ماه بعد صاحبکارم مغازه را به من واگذار کرد. از آن روز به بعد شب ها دوستان خلافکارم نزد من می آمدند و به استعمال مواد مخدر می پرداختند و یا برخی زنان خیابانی را با خود می آوردند. این خلافکاری ها ادامه داشت تا این که ساعت ۲ بامداد روز گذشته وقتی دوستانم خانه مرا ترک کردند من هم بیرون آمدم تا بنگ بکشم. در همین حال چشمم به زن رهگذر ی‌افتاد که اصرار کردم همراه من بیاید اما او مقاومت کرد که من هم با ضربات تیزی او را کشتم و…

گزارش پرونده

بامداد روز گذشته مردی با پلیس تماس گرفت وگفت: یکی از آشنایانش زن جوانی را در انتهای خیابان پنجتن ۵۵ به قتل رسانده است. در پی اعلام این گزارش، بلافاصله مأموران کلانتری التیمور با راهنمایی فرد تماس گیرنده به جست و جوی جسد مقتول پرداختند تا این که دقایقی بعد جسد زن جوان کنار سنگ بزرگی در میان نخاله های ساختمانی مشاهده شد. مأموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، بلافاصله موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب، تحقیقات درباره این جنایت هولناک آغاز شد.

قاضی سیدجواد حسینی به صورت تلفنی دستوراتی را برای دستگیری متهم مورد ادعای فرد تماس گیرنده صادر کرد و خود نیز عازم محل کشف جسد شد. عقربه های ساعت حدود ۴ بامداد را نشان می داد که مأموران انتظامی، جوان ۱۹ساله ای را که از آشنایان فرد تماس گیرنده بود، دستگیر کردند و این گونه بررسی های قضایی و پلیسی در حضور قاضی حسینی ادامه یافت. خورشید از پشت کوه ها سرک می کشید که متهم به قتل در محل ارتکاب جرم و کنار جسد زن جوان قرار گرفت وچگونگی وقوع این جنایت هولناک را تشریح کردو

در پی اعترافات این جوان و بررسی کیسه ای که در فاصله ۱۵متری جسد قرار داشت، مشخص شد داخل آن چند سی دی، عروسک شکسته و شارژ تلفن همراه وجود دارد. بر اساس شناسنامه ای که داخل کیسه برنج ۱۰کیلویی نارنجی رنگ وجود داشت، مقتول «ز. و» نام داشت و متأهل بود .پس از اعترافات متهم در محل وقوع جنایت و با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد، جسد این زن ۲۱ساله که چادر، مانتو و مقنعه مشکی به همراه پلیور قهوه ای به تن داشت و لاغراندام بود، برای تعیین هویت و علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.تحقیقات بیشتر درباره این جنایت هولناک، از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.
اعتراف جوان هوسران به ارتباط نامشروع و مرگبار با زنان

 منبع:رکنا  

دکمه بازگشت به بالا