کاپیتانی که برای پول پرسپولیس را فروخت

موبنا – محمد نوری در خصوص درگذشت مرحوم مهرداد اولادی گفت: اول از همه به جامعه فوتبال و خانواده اولادی تسلیت می‌گویم چراکه درگذشت مهرداد اولادی یک غم بزرگ برای فوتبال ایران است. او از جمله فوتبالیست‌های بسیار خوب کشور بود که فکر خوبی هم داشت اما به نظرم از همه نظر مهرداد در این …

موبنا – محمد نوری در خصوص درگذشت مرحوم مهرداد اولادی گفت: اول از همه به جامعه فوتبال و خانواده اولادی تسلیت می‌گویم چراکه درگذشت مهرداد اولادی یک غم بزرگ برای فوتبال ایران است. او از جمله فوتبالیست‌های بسیار خوب کشور بود که فکر خوبی هم داشت اما به نظرم از همه نظر مهرداد در این ۴-۵ سال خیلی اذیت شد. به طوری که از فوتبال بیرون ماند.

وی ادامه داد: من و مهرداد اولادی در مسابقات غرب آسیا با هم بودیم و در سال ۲۰۰۶ هم همراه با تیم ملی مدال برنز مسابقات دوحه را به دست آوردیم. بعد از آن به تیم بزرگسالان رفتیم و سال‌ها در کنار هم بازی کردیم. باید بگویم که مهرداد بچه بسیار خوبی بود و با اینکه شیطنت داشت اما با ادب و با تربیت بود. قسم می‌خورم که هیچ گاه از مهرداد بدی ندیدم و او کاری نکرد که من ناراحت شوم. وقتی شنیدم که او فوت کرده باورم نمی‌شد. متاسفانه دراین دو سال اخیر دوستان خوبم همانند مهدی نفر خبرنگار خبرگزاری فارس، هادی نوروزی و مهرداد اولادی را از دست دادم و امیدوارم خدا به بازماندگانشان صبر دهد.

نوری تصریح کرد: باید قدر ورزشکاران را تا زنده هستند بدانیم. او عاشق پرسپولیس بود اما متاسفانه مسائلی پیش آمد که بیرون ماند. کمتر از یک سال پیش بود که مهرداد را برای آخرین بار دیدم. آن زمان هم از علاقه‌اش به بازگشت به پرسپولیس حرف می‌زد حتی در دوره‌ای برای بازگشت اولادی صحبت کردم. هرچند که زمان آن را نمی‌گویم چراکه دوست ندارم به گذشته‌ها برگردم. برای بازگشت اولادی صحبت کردم اما سرمربی وقت قبول نکرد.

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا فوتبالیست‌های جوان این گونه فوت می‌کنند، افزود: باید قبول کرد که فشار روی فوتبالیست‌ها زیاد است به خصوص اینکه شما در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کنید. هادی کاپیتان پرسپولیس و همه فشارها به او وارد می‌شد. مهرداد هم بعد از بازی در تیم ملی «ب» لژیونر شد و وقتی که به ایران برگشت حتی از آلمان پیشنهاد داشت چرا که فیلیکس ماگات او را می‌خواست. هرچند که اولادی در نهایت به خاطر هواداران پرسپولیس به تیم برگشت و قراردادی امضا کرد که از خیلی از بازیکنان آن زمان کمتر بود. وقتی بازیکنی با این توان و پتانسیل بیرون می‌ماند قطعا دچار افت می‌شود. او نیاز به کمک داشت اما در فوتبال ما همیشه پهلوان زنده را عشق است.

نوری درباره دربی ۸۲ و پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل استقلال گفت: خوشبختانه بازی را دیدم و باید از بازیکنان، مربیان و مدیران پرسپولیس تشکر کنم که با کارهایی که انجام دادند غرور را به هواداران پرسپولیس برگرداندند و مطمئنا الان هواداران پرسپولیس شادترین آدم‌های روی زمین هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود یا نه؟ خاطرنشان کرد: زمانی که پرسپولیس نتایج خوبی هم نمی‌گرفت من گفتم این تیم می‌تواند قهرمان شود و الان هم روی این حرف هستم. من به بازیکنان و مربیان پرسپولیس ایمان داشتم و می‌بینید که این تیم چقدر زیبا بازی می‌کند. من اعتقاد دارم پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود اما اگر یک درصد هم قهرمان نشد چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص اینکه جای خودش را در این تیم خالی نمی‌بیند و آیا دوست نداشت به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را بالای سر ببرد، اظهار داشت: فوتبال همین است. من با پرسپولیس قهرمانی هم آورده‌ام اما چیزی که مهم است این است که قهرمانی پرسپولیس مهم است نه نام افراد. باید دل هواداران را شاد کرد.

بازیکن تیم مسیمیر قطر درباره اینکه آینده فوتبالی او در قطر ادامه خواهد داشت یا اینکه به لیگ ایران برمی‌گردد و شایعه مذاکره برای تمدید قرارداد او با تیم فعلی‌اش به گوش می‌رسد، گفت: من از لیگ قطر چند پیشنهاد خوب دارم اما لیگ قطر تازه تمام شده و باید بیشتر فکر کنم. معلوم نیست که من در قطر بمانم چراکه امسال از نظر فوتبالی واقعا اذیت شدم. من همیشه عادت داشتم در تیم‌های قدرتمند و پرهوادار بازی کنم اما اینجا خبری از این مسائل نبود. باید بیشتر فکر کنم چراکه قصد ندارم تصمیم عجولانه‌ای بگیرم. عجله‌ای هم برای تمدید قرارداد ندارم چراکه می‌خواهم با آرامش تصمیم بگیرم.

 منبع:افکارنیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا