اینتل هم ورودی ۳.۵ میلیمری هدفون را کنار می‌گذارد

موبنا، میثم لطفی – شایعات منتشر شده از سوی منابع تامین کننده قطعات اولیه محصولات اپل نشان می‌دهد که دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus هم فاقد ورودی ۳.۵ میلیمتری هدفون هستند. اپل قصد دارد اتصال هدفون به این گوشی‌ها را از طریق ورودی Lightning برقرار کند. در خبرهای جدیدتر گفته شده …

موبنا، میثم لطفی – شایعات منتشر شده از سوی منابع تامین کننده قطعات اولیه محصولات اپل نشان می‌دهد که دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus هم فاقد ورودی ۳.۵ میلیمتری هدفون هستند. اپل قصد دارد اتصال هدفون به این گوشی‌ها را از طریق ورودی Lightning برقرار کند.

در خبرهای جدیدتر گفته شده است که اینتل هم تصمیم مشابه گرفته است. این شرکت بزرگ تراشه‌ساز قصد دارد جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون را کنار بگذارد و در مرحله کنونی آن را برای دستگاه‌های موبایلی حذف کند.

3

این سیستم ورودی طی چند سال گذشته در همه گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی مورد استفاده قرار گرفته است. ولی هم‌اکنون دلایل منطقی فراوانی وجود دارد که حذف شود و جای خود را به سیستم‌های ورودی جدیدتر بدهد.

نوشته های مشابه

شرکت اینتل معتقد است که حذف این سیستم ورودی آنالوگ و استفاده از ورودی‌های دیجیتال می‌تواند مزایای فراوانی را برای کاربران به همراه داشته باشد. ضمن اینکه استفاده نکردن از جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون به شرکت‌ها امکان می‌دهد نسل جدید گوشی‌های هوشمند را باریک‌تر درست کنند و باتری‌های بزرگتری را برای آنها در اختیار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا