تصاویر دو گوشی اندرویدی جدید بلک‌بری لو رفت

موبنا، میثم لطفی – این گوشی‌ها فعلا با نام‌های Hamburg و Rome ساخته می‌شوند. هامبورگ نام شهری در آلمان و رم نام شهری در ایتالیا است. شرکت بلک‌بری از سال‌ها قبل تمایل داشت گوشی‌های خود را بر اساس شهرها نامگذاری کند. گوشی هوشمند Hamburg بلک‌بری صفحه‌کلید سخت‌افزاری ندارد و البته در برخی گمانه‌زنی‌ها گفته شده …

موبنا، میثم لطفی – این گوشی‌ها فعلا با نام‌های Hamburg و Rome ساخته می‌شوند. هامبورگ نام شهری در آلمان و رم نام شهری در ایتالیا است. شرکت بلک‌بری از سال‌ها قبل تمایل داشت گوشی‌های خود را بر اساس شهرها نامگذاری کند.

گوشی هوشمند Hamburg بلک‌بری صفحه‌کلید سخت‌افزاری ندارد و البته در برخی گمانه‌زنی‌ها گفته شده است که می‌تواند مانند مدل Priv یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی در اختیار بگیرد. البته در دو تصویری که هم‌اکنون منتشر شده است هیچ نشانه‌ای از صفحه‌کلید دیده نمی‌شود.

blackberry android (1)

این گوشی هوشمند ۱۴۶ میلیمتر طول و ۷۸ میلیمتر عرض دارد. تصویر دومی که منتشر شده است لوگوی جدید شرکت بلک‌بری روی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. بدنه گوشی Hamburg از فلز ساخته شده است و یک اسپیکر استریو نیز زیر نمایشگر آن کار گذاشته شده است. کلید خاموش/روشن در این گوشی هوشمند در سمت چپ بدنه قرار دارد و دیگر کلیدها هم در سمت راست بدنه جاسازی شده‌اند.

blackberry android (2)

گوشی هوشمند Hamburg در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار می‌شود و میانگین قیمت آن هم ۴۰۰ دلار برآورد شده است.

گوشی هوشمند بعدی بلک‌بری که با سیستم عامل اندروید ساخته می‌شود Rome نام دارد. برای این گوشی هوشمند صفحه‌کلید سخت‌افزاری در نظر گرفته شده که در زیر نمایشگر جاسازی شده است. این صفحه‌کلید کشویی نیست و ظاهری شبیه مدل Passport دارد. در قسمت بالای این گوشی هوشمند هم لوگوی جدید بلک‌بری دیده می‌شود.

blackberry android (3)

متاسفانه در مورد این محصول مشخصات بیشتری منتشر نشده است. ولی گوشی هوشمند Rome هم قرار است تا پایان سال جاری میلادی به دست کاربران جهانی برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا