HTC امسال دو Nexus برای گوگل می‌سازد

موبنا، میثم لطفی – همکاری‌های گوگل با دو شرکت مختلف برای ساخت مدل جدید گوشی هوشمند خود اتفاق پرسودی بوده است. ولی منابع آگاه گزارش دادند غول ایتنرنتی جهان هم‌اکنون قرارداد سه ساله با HTC منعقد کرده است تا مدل‌های بعدی این گوشی هوشمند در تایوان تولید شود. شرکت تایوانی HTC به تازگی پرچمدار خود …

موبنا، میثم لطفی – همکاری‌های گوگل با دو شرکت مختلف برای ساخت مدل جدید گوشی هوشمند خود اتفاق پرسودی بوده است. ولی منابع آگاه گزارش دادند غول ایتنرنتی جهان هم‌اکنون قرارداد سه ساله با HTC منعقد کرده است تا مدل‌های بعدی این گوشی هوشمند در تایوان تولید شود.

شرکت تایوانی HTC به تازگی پرچمدار خود را با ظاهر زیبا روانه بازار کرد و به گفته «ایوان بلاس» از تحلیلگران سرشناس عرصه فناوری، این شرکت هم‌اکنون در حال طراحی دو دستگاه گوشی هوشمند جدید برای شرکت گوگل است و قصد دارد آنها را طی سال جاری روانه بازار کند.

HTC Nexus (2)

این دو گوشی هوشمند در سیستم داخلی شرکت HTC با نام‌های M1 و S1 شناخته می‌شوند و البته نام نهایی آنها برای ورود به بازار جهانی تغییر می‌کند. برخی منابع آگاه می‌گویند این احتمال وجود دارد که هر دو گوشی مذکور مدل بعدی Nexus 5X و Nexus 6P باشند.

همچنین در دیگر خبرها گفته شده است که HTC احتمالا یکی از این دو دستگاه را در قالب گوشی هوشمند و محصول دیگر را در قالب رایانه لوحی روانه بازار می‌کند. در هر صورت می‌توان مطمئن بود نخستین دستگاه مبتنی بر Android N را HTC عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا