تجمل گرایی برند اپل به جنوب تهران کشید

موبنا، لیلا محمدنظامی – افزایش تقاضا کاربران تهرانی از گوشی های آی فون در کشور موج جدیدی از تجمل گرایی افراد را به این برند آمریکایی به همراه آورده اما نکته جالب توجه در این است که این برند آمریکایی در فروشگاه های جنوب تهران از فروش بالایی برخوردار شده است. در حالی که گوشی …

موبنا، لیلا محمدنظامی – افزایش تقاضا کاربران تهرانی از گوشی های آی فون در کشور موج جدیدی از تجمل گرایی افراد را به این برند آمریکایی به همراه آورده اما نکته جالب توجه در این است که این برند آمریکایی در فروشگاه های جنوب تهران از فروش بالایی برخوردار شده است.
در حالی که گوشی آی فون از بهای بالای دومیلیون تومانی برخوردار هستند مدتی است که با تقاضای چشمگیری از سوی کاربران ایرانی همراه شد است.
به گفته برخی از کارشناسان این حوزه، تجمل گرایی این برند در میان کاربران ایرانی به حدی است که نیمی بیشتر از افرادی که به خرید این گوشی می پردازند از نحوه کار با این گوشی بی اطلاع هستند.
به گفته منابع بازاری تب آی فون از سال گشته در کشور شروع شده و همچنان در بیشتر مناطق جنوب تهران ادامه دارد و پیش بینی می شود این روند بیش از گذشته شود.
به اعتقاد یک کارشناس حوزه آی تی با وجود اینکه سیستم عامل برند آی فون IOS است و دسترسی افراد را نسبت به آندروید به نرم افزارها و انواع انتقال ها محدود می کند، اما با تقاضای بیشتر افراد روبرو شده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. در آخر مقاله گفته اید که :
    “به اعتقاد یک کارشناس حوزه آی تی با وجود اینکه سیستم عامل برند آی فون IOS است و دسترسی افراد را نسبت به آندروید به نرم افزارها و انواع انتقال ها محدود می کند، اما با تقاضای بیشتر افراد روبرو شده است.”
    اگر ایشون کارشناس حوزه ی آی تی هستند باید بدونند که دسترسی به انواع نرم افزار ها اگه در iOS از اندروید بیشتر نباشه کمتر نیست. همچنین به تازگی بیشتر شرکت ها ابتدا برنامه ها و بازی هاشون رو ابتدا برای iOS عرضه می کنند بعد برای اندورید.

دکمه بازگشت به بالا