ادعای ارتباط نامشروع نوعروس با مرد غریبه مشکل ساز شد

موبنا – فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اعلام این خبر گفت: مردی جوان به پلیس فتا شهرستان سبزوار مراجعه و شکایتی را مبنی بر دریافت مطالب کذب و ارسال پیام های تفرقه انگیز از سوی فردی ناشناس که موجب مشکلات خانوادگی شده بود را داشت. مرد جوان عنوان داشت زندگی بی حاشیه ای داشتیم تا …

موبنا – فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اعلام این خبر گفت: مردی جوان به پلیس فتا شهرستان سبزوار مراجعه و شکایتی را مبنی بر دریافت مطالب کذب و ارسال پیام های تفرقه انگیز از سوی فردی ناشناس که موجب مشکلات خانوادگی شده بود را داشت.

مرد جوان عنوان داشت زندگی بی حاشیه ای داشتیم تا اینكه به تنهایی برای مدتی به مسافرت رفتم و در این مدت از طرف فردی ناشناس پیام هایی با مضمون خیانت همسرم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام برایم ارسال می شد و با حالتی پریشان بلافاصله به منزل برگشتم و با ناراحتی پی گیر شدم كه این امر منجر به اختلاف خانوادگی بین من و همسرم شد و با ادامه این مطالب پی به مزاحمت این فرد ناشناس بردم.

سرهنگ سید محمد هاشمی افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی عامل ارسال پیام های تفرقه انگیز بین این زوج جوان را که خواستگار قبلی همسر شاکی بود را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم۲۳ ساله که نسبت خانوادگی نیز با این زوج جوان دارد در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی به هک تلگرام همسر شاکی و سواستفاده از مطالب و عکس های شخصی و ارسال آنها به شوهرش با هدف بدبین کردن شاکی اعتراف کرد.

سرهنگ هاشمی با معرفی متهم به مقام قضایی به كاربران شبكه های اجتماعی توصیه كرد با توجه به ویژگی فضای سایبری و هویت پنهان افراد قبل از باور هرگونه مطلبی صحت و سقم آن را بررسی کنند چراکه ممكن است برخی افراد مغرض و كلاهبردار با سوء نیت مطالبی را عنوان کنند كه تاوان سختی برای فرد در بر داشته باشد.

 منبع:باشگاه خبرنگاران  

دکمه بازگشت به بالا