درگیری خونین پایان اختلاف دو همسایه

موبنا – ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه دوشنبه شب ماموران پلیس آگاهی نوشهر از درگیری خونین در یکی از محله های این شهر باخبر شدند بلافاصله تیمی از کاراگاهان پلیس به محل اعزام و مشخص شد دقایقی قبل مرد ۳۰ ساله ای به نام رسول با همسایه ۲۲ ساله اش درگیر شده و او را با ضربه …

موبنا – ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه دوشنبه شب ماموران پلیس آگاهی نوشهر از درگیری خونین در یکی از محله های این شهر باخبر شدند بلافاصله تیمی از کاراگاهان پلیس به محل اعزام و مشخص شد دقایقی قبل مرد ۳۰ ساله ای به نام رسول با همسایه ۲۲ ساله اش درگیر شده و او را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است.
بررسی های پلیس نشان می داد قاتل پس از ارتکاب جنایت از محل فرار کرده است. تحقیقات برای شناسایی عامل قتل پسر ۲۲ ساله ادامه داشت تا اینکه رسول روز گذشته در یکی از محلات نوشهر و در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. قاتل ۳۰ ساله در بازجویی ها اعلام کرد از گذشته اختلافات زیادی را با پسر همسایه مان به نام میلاد داشتم تا اینکه امروز بار دیگر بر سر اختلافات قدیمی حرفمان شد و من با عصبانیت با چاقو ضربه ای به او زدم. وقتی متوجه شدم میلاد مرده است به خانه دوستم فرار کردم اما ماموران سر رسیده و مرا دستگیر کردند.
تحقیقات بیشتر برای مشخص شدن انگیزه اصلی قتل ادامه دارد.

 منبع:رکنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا