IBM فضای ابری OpenStack را گسترش داد

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، این خبر در جریان برگزاری همایش OpenStack Summit در شهر آوستین واقع در ایالت تگزاس آمریکا منتشر شد. سیستم RefStack یک پروژه ویژه محسوب می‌شود که سال گذشته برای نخستین بار مطرح شد تا داده‌ها و اپلیکیشن‌ها آسان‌تر از گذشته روی فضای پردازش ابری مورد استفاده قرار گیرند. شرکت IBM …

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، این خبر در جریان برگزاری همایش OpenStack Summit در شهر آوستین واقع در ایالت تگزاس آمریکا منتشر شد. سیستم RefStack یک پروژه ویژه محسوب می‌شود که سال گذشته برای نخستین بار مطرح شد تا داده‌ها و اپلیکیشن‌ها آسان‌تر از گذشته روی فضای پردازش ابری مورد استفاده قرار گیرند. شرکت IBM بزرگترین حامی این پروژه محسوب می‌شود.

سیستم RefStack و قابلیت‌های همکاری مربوطه این امکان را برای شرکت IBM فراهم می‌کند تا بتواند به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ارایه دهنده خدمات پردازش ابری با فضای ابری AWS آمازون، Azure مایکروسافت و گوگل وارد رقابت شود.

بخشی از هدف اصلی مربوط به سیستم OpenStack این است که یک پلتفرم واحد ایجاد شود و مشتریان در آن بتوانند خدمات پردازش ابری مورد نیاز خود را در اختیار بگیرند و آنها را با یکدیگر ادغام کنند. شرکت IBM با پیشرفت قابلیت‌های آن با سیستم RefStack به این اتفاق کمک می‌کند و در این زمینه افزونه‌های کاربردی و قابلیت‌های کاربردی ارایه کرده است.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا