طرح‌های انگیزشی سازمانی برای استفاده از خدمات Google Apps

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، اکتبر گذشته شرکت گوگل یک پیشنهاد جدید مطرح کرد تا به موجب آن کسب و کارهایی که قرارداد سازمانی با دیگر مراکز از جمله Office 365 مایکروسافت منعقد کرده‌اند بتوانند به صورت رایگان از خدمات آن بهره‌مند شوند. شرکت گوگل قصد دارد برای سازمان‌هایی که در این زمینه قراردادی منعقد …

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، اکتبر گذشته شرکت گوگل یک پیشنهاد جدید مطرح کرد تا به موجب آن کسب و کارهایی که قرارداد سازمانی با دیگر مراکز از جمله Office 365 مایکروسافت منعقد کرده‌اند بتوانند به صورت رایگان از خدمات آن بهره‌مند شوند. شرکت گوگل قصد دارد برای سازمان‌هایی که در این زمینه قراردادی منعقد نکرده‌اند، پیشنهادهای ویژه برای انتقال سرویس‌های کاربردی ارایه دهد.

طرح‌های جدید گوگل برای افزایش انگیزه سازمان‌ها تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی ادامه می‌یابد و این طرح‌ها برای بازارهای میانی بیشتر می‌شود. گوگل با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد از زمان راه‌اندازی این طرح انگیزشی بیش از ۲۰۰ هزار کاربر جدید را تحت پوشش خود قرار داده است.

گوگل اظهار داشت در بازارهای میانی برای کسب و کارهایی که بین ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ کارمند دارند و با دیگر مراکز ارایه‌دهنده خدمات سازمانی قرارداد منعقد کرده‌اند را تحت پوشش قرار می‌دهد. هدف قبلی گوگل در این زمینه سازمان‌هایی بود که بین ۲۵۰ تا ۳۰۰۰ کارمند را تحت پوشش قرار می‌دهند.

شرکت گوگل همچنین توضیح داد برای سازمان‌هایی که کمتر از ۱۰۰ کارمند دارند هم طرح‌هایی را در نظر گرفته است. مشتریان بازارهای میانی نیز می‌توانند از طریق شبکه شرکا کارگاه‌های ایمن را در اختیار بگیرند.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا