سامسونگ هدفون بی‌ سیم و دستبند سلامتی جدید می‌سازد

موبنا -بر اساس تصاویری که توسط VentureBeat منتشر شده، سامسونگ هم اکنون در حال کار روی یک هدفون بی‌سیم و یک دستبند سلامتی است. با مشاهده تصاویر یاد شده شخصی را می‌بینیم که در حال تست این دو دستگاه است، اما هنوز اطلاعات دیگری در مورد این محصولات وجود ندارد. همچنین در مورد قیمت و …

موبنا -بر اساس تصاویری که توسط VentureBeat منتشر شده، سامسونگ هم اکنون در حال کار روی یک هدفون بی‌سیم و یک دستبند سلامتی است. با مشاهده تصاویر یاد شده شخصی را می‌بینیم که در حال تست این دو دستگاه است، اما هنوز اطلاعات دیگری در مورد این محصولات وجود ندارد. همچنین در مورد قیمت و زمان عرضه این دو گجت تاکنون خبری در دست نیست.

نام هدفون مورد اشاره Gear IconX است و شکل آن یادآور هدفون بی‌سیم Bragi Dash است. این محصول کوچک بوده و همانطور که اشاره شد از فناوری بی‌سیم در آن استفاده شده و مجهز به کنترل‌های لمسی و ردیاب سلامتی است. این محصول همچنین از ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که می‌توان از آن به عنوان فضایی برای ذخیره آهنگ استفاده کرد. از دیگر قابلیت‌های Gear IconX ضد آب بودن آن‌ است. جعبه کوچکی که برای این گجت در نظر گرفته شده در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید می‌تواند عمل شارژ کردن را انجام دهد که این مورد یک ویژگی بسیار خوب محصول مذکور محسوب می‌شود. VentureBeat همچنین اعلام کرده که برای اتصال این محصول از بلوتوث بهره گرفته که روش کاملی به‌نظر نمی‌رسد.

چندی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل نیز در حال کار روی نسل جدیدی از هدفو‌ن‌‌های بی‌سیم است که به زودی در بازارهای خرده فروشی عرضه خواهد شد. البته شرکت‌های دیگری نیز در این زمینه در حال تلاش برای کسب سهم خود در بازار هستند.

علاوه بر هدفون جدید، سامسونگ روی یک دستبند سلامتی کار می‌کند که در واقع اولین بروزرسانی این کمپانی در محصولات سلامت از سال ۲۰۱۴ تا کنون به حساب می‌آید. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۱.۸۴ اینچی از نوع Super AMOLED خواهد بود و از جی‌پی‌اس هم بهره می‌برد تا بتوان در هنگام دویدن و طی کردن مسافت‌های طولانی، فعالیت‌های انجام شده را بهتر ردیابی کرد.

 منبع: زومیت| نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا