دولت الکترونیک از مرحله مقدماتی عبور کرد

موبنا – نصرالله جهانگرد در نشست تخصصی پنجره واحد خدمات دولت از عبور از مرحله مقدماتی دولت الکترونیک خبر داد و گفت: شناسنامه خدمات دولت الکترونیک توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استخراج شد. وی افزود: هم اکنون از مرحله مقدماتی عبور کردیم و باید خدمات در یک پرتال با پشتوانه حقوقی، فنی و اجرایی …

موبنا – نصرالله جهانگرد در نشست تخصصی پنجره واحد خدمات دولت از عبور از مرحله مقدماتی دولت الکترونیک خبر داد و گفت: شناسنامه خدمات دولت الکترونیک توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استخراج شد.
وی افزود: هم اکنون از مرحله مقدماتی عبور کردیم و باید خدمات در یک پرتال با پشتوانه حقوقی، فنی و اجرایی عرضه شود.
وی ادامه داد: پرتال جامع خدمات می‌تواند به عنوان یک داشبورد ارزیابی خدمات، امکان رصد میزان موفقیت خدمات، صحیح بودم فرآیندها و غیره را نیز فراهم کند.
جهانگرد با اشاره به تشکیل خوشه‌های ۱۴گانه در حوزه‌های مختلف نظیر، صنعت، اقتصاد، علوم و غیره تصریح کرد: همچنین، تاکنون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، شناسنامه خدمات را استخراج کرده و پالایش های مقدماتی نیز انجام شده است.
همچنین در این نشست، علی بوشهری و میثم حسینی لر، مدیران ذیربط در سازمان فناوری اطلاعات ایران، با ارائه تعریف مشخصی از GSB به عنوان مرکز ملی تبادل اطلاعات که گذرگاه مشترکی‌ است برای یکپارچه‌سازی و تعامل خدمات دولت الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی و بنگاههای اطلاعاتی پایه را ارائه و مزایا و فرایندهای آن و همچنین پرتال جامع خدمات الکترونیکی را تشریح کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا